Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#10566Nedodaný bazén

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2016, před 9 lety

Josef Strevicek

Znění stížnosti

16.1.2016 jsme si zakoupili v Mladé Boleslavi bazén v akci vse za tretinu prodavac nam dal fakturu a sli jsme k vydeji zbozi a rekli nam ze ho nemaji a ze na fakture mame napsano dodani na prodejnu do 28.2.2016 a ze nam prijde sms zprava az bazen prijde dobra nase vina ze sme si toho nevsimli ackoliv prodavac nerikal ze ho nemaji tak 27.2.2016 jsem opet navstivil na sve naklady prodejnu s tim ze lhuta vyprsela a ani me nekontaktovali co se deje?? vedouci mi vysvetloval ze jeste neni a musim pockat ze mi daji plechovku chemie jako kompenzaci ze do 3 tydnu bazen urcite prijde no cely dalsi mesic nic tedy jsem se rozhodl ze 2.4.2016 sem navstivil opet prodejnu v mlade boleslavy a vedouci mi rekl ze je mu to lito ale ze bazen neni pry jsou predemnou jeste jini co si objednali drive jako kdyby me toto zajimalo rekl jsem ze do 20.4.2016 bazen chci ma mi prijit firma na upravu terenu a potrebuji tam bazen mit kvuli podrobnostem uprav i kdyz je bazen nadzemni jinak rusim smlouvu a kupodivu bazen neni tak sem jeste poslal email na jejich kontakt co maji napsany na strankach na internetu zaslal sem ho 18.4.2016 aby me nekdo kontaktoval a vec semnou resil dnes je 21.4.2016 a nikdo se mi neozval zitra 22.4.2016 jedu zrusit smlouvu jinak za tyto penize 6080 korun dnes nikde bazen s piskovou filtraci a schudky nikde nekoupim


Produkt

bazen swing frame splash,schudky swing,filtrace piskova krystal CI 4m3/h


Požadované řešení

omluva,kompenzace za 3 mesice cekani nebo jiny bazen okamzite stejne nebo lepsi kvality a velikosti za stejnou cenu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 10:16, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Prodávající má tedy povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (dle faktury nejpozději do 28.2.2016), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodejce ve sjednaném termínu nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Dodatečná lhůta nemusí být nutně poskytnuta výslovně, postačí, že je poskytnuta mlčky. Dodatečná lhůta nesmí být nepřiměřeně krátká. Měla by být zejména přiměřená tomu, co je třeba ještě dodat nebo vykonat, aby bylo vůbec reálné během ní závazek splnit. Rovněž ale musí být brán zřetel i na délku doby, která již marně uplynula. Pokud druhá strana nesplní svou povinnost v této dodatečné lhůtě, i když jí spotřebitel oznámil, že ji už více neprodlouží, platí, že od smlouvy odstupuje. Právní úprava odstoupení od smlouvy při prodlení dlužníka je obsažena v § 1978 občanského zákoníku.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 11:47, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.