Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10568Poškození telefonu při reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2016, před 9 lety

Alena Šárová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost na firmu CZC.cz s.r.o .
1.2.2016 jsem u společnosti CZC.cz s.r.o. v Pardubicích reklamovala telefon GSM Sony Xperia Z3 Compact s tím, že místy nefungovala dotyková vrstva na displeji.Telefon byl plně funkční,nepoškozený - viz reklamační protokol ze dne 1.2.2016-RE 16007055 popis reklamace zní:
"Místy nefunguje dotyková vrstva...stav: na zadním krytu vlasová prasklina směrem k fotoaparátu, vlasové škrábance, jemné škrábance na displey, telefon bez odřenin..."
Při vyzvednutí telefonu z reklamace byl vyměněn LCD displey a zadní kryt.Dále přišla šokující zpráva, že je mechanicky poškozená základní deska. Nesouhlasila jsem s poškozením základní desky, což je napsané i v reklamačním protokolu ze dne 1. 2. 2016 - na první pohled telefon fungoval, nikdo nedokázal říct, co může poškozená základní deska způsobit. Po vyzkoušení telefonu jsem zjistila že nefunguje GPS, která předtím bez problémů šla. Telefon jsem znovu reklamovala, reklamace byla zamítnuta. Po dlouhém dopisování s panem Drmlou z reklamačního oddělení jsem dostala kontakt na autorizovaný servis ARVATO, kde mi poskytly informace o telefonu při převzetí do opravy. Zaslali mi fotografie poškozené základní desky a telefonu - na kterém je vidět odštípnutý okraj - pravděpodobně se poškodil při přepravě(fotografie mohu poskytnout)
Ráda bych celou záležitost vyřešila s firmou CZC.cz s.r.o .,ale její postoj k mé reklamaci je záporný i když jsem poslala dokazující fotografie poškození. Proč mám platit výměnu základní desky, když jsem telefon do reklamace dávala nepoškozený a plně funkční(kromě LCD)? Žádám po firmě CZC.cz s.r.o. bezplatnou opravu
základní desky nebo vrácení peněz.


Produkt

GSM Sony Xperia Z3 Compact, černá (black) 357652063429572


Požadované řešení

Prosím o přehodnocení celé reklamační záležitosti a o bezplatnou opravu nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 10:30, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2016 15:16, před 9 lety

Dobrý den,
kolega Drmla se mnou Vaši reklamaci konzultoval, viděl jsem i zmiňované fotky. Bohužel se jedná o vadu, kterou nemůžeme jako prodejce nijak ověřit. Proto jsme Vám i doporučily vyhotovení znaleckého posudku, který by případně rozporoval vyjádření autorizovaného servisu.
( Reklamovaný telefon byl 2x zaslán do servisního střediska a v obou případech bylo vyjádření totožné - mechanické poškození )
CZC.cz nenese odpovědnost za to jak uživatel mobilní telefon používá.
Bohužel platí informace, která Vám byla již 2x doporučena, a to rozporovat vyjádření znaleckým posudkem.

S pozdravem Novosad Milan
CZC.cz s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2016 21:36, před 9 lety


Alena Šárová

Vážený pane Novosad,
nerozporuji vyjádření autorizovaného servisu, že je mechanicky poškozená základní deska, což je patrné z fotografií. Plně chápu, že se k celé záležitosti takto postavili, protože již na příjmu do servisu je z fotografie patrné, že je na telefonu odštípnutý okraj. Vyjádření servisu zní:"Nezjišťujeme jakým způsobem k poškození došlo, pokud by bylo zařízení poškozeno při přepravě, řešila by se situace s DPD a se společností CZC, v příloze zasílám i fotodokumentaci zařízení, pořízenou při příjmu." Již v minulém komentáři jsem psala, že telefon při předání do reklamace do firmy CZC.cz s.r.o.v Pardubicích byl téměř ve 100% stavu - text zní: "Místy nefunguje dotyková vrstva...stav: na zadním krytu vlasová prasklina směrem k fotoaparátu, vlasové škrábance, jemné škrábance na displey, TELEFON BEZ ODŘENIN..." z toho vyplývá, že k poškození telefonu (vyštípnutí a pravděpodobně poškození základní desky) došlo v době od převzetí do reklamace a přijetí do autorizovaného servisu. Vaše doporučení si nechat vyhotovit znalecký posudek je podle mě zcestné, protože dle vyjádření Vašeho kolegy i když bude v můj prospěch nic neznamená. Vkládám jeho e-mail:
"Dobrý den paní Šárová,
Pokud s uvedeným vyjádřením minulé reklamace nesouhlasíte, můžete si nechat zhotovit posudek od soudního znalce (cena cca. 3000Kč), kdy pokud bude ve Váš prospěch, můžete nám zboží spolu s posudkem zaslat znovu na reklamaci a při akceptaci posudku servisem bude reklamace uznána a posudek proplacen.
Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Filip Drmla
Z dopisu vyplývá, že MOŽNÁ budete akceptovat znalecký posudek, který stojí cca 3000,-Kč a když k tomu přidám opravu základní desky cca 6500-7000,-Kč a to už budu mít nový telefon.
Nejsem si vědoma, že by mi telefon upadl, aby se mechanicky poškodil, navíc před reklamací vše fungovalo, proč po opravě nefunguje GPS a já mám platit opravu???

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2016 10:06, před 9 lety

Dobrý den,
ještě jednou jsem podrobně prošel celý "případ", včetně všech dokumentů a fotek, prokonzultoval s kolegy a nadřízeným a na základě toho bych Vás poprosil zaslat telefon včetně kompletního příslušenství k mým rukám na centrálu CZC. Následně bude vystaven dobropis. U nás následně dořešíme interně.
Na balíček prosím připište "K rukám Milana Novosada"
S pozdravem Novosad Milan
CZC.cz s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2016 15:18, před 9 lety


Alena Šárová

Dobrý den,
dnes jsem odeslala telefon s kompletním příslušenstvím na Vaši centrálu do Příbrami.
A.Šárová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2016 17:22, před 9 lety

Dobrý den,

dnes vystaven dobropis a zaslán na Vaši emailovou adresu v registraci. Prosím vyplněný elektronicky zaslat zpět na adresu odesílatele.

S pozdravem Novosad M.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2016 09:31, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.6.2016 09:38, před 9 lety


Alena Šárová

Dobrý den,
vše se uskutečnilo podle slov pana Novosada. Děkuji za kladné vyřízení.
A.Šárová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2016 17:04, před 8 lety


Alena Šárová

Hodnocení: