Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#10570Nevyřešené vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2016, před 9 lety

Jan Szentivanyi

Znění stížnosti

"Dobrý den".. Chci reklamovat vaše nesmyslné vyúčtování a také to, že jste to předali do jednání firmě LigiCall.. Abych to vzal tak nějak od začátku.. Je to už cca půl roku co jsem od vás odešel ke konkurenci.. A to podotýkám byl jsem spokojeným zákazníkem několik let a vše náležitě platil.. Při převodu čísla nebyl problém jen ten, že za asi pár hodin po tom co jste mi jej přenesly ke konkurenci a já byl v novém zúčtovacím období ještě u Vodafone klidně napálíte plnou cenu za celý měsíc.. řekl jsem si budiž a zaplatil.. Jenže.. Po dvou měsících mi přišel dopis že dlužím 180kč ..volal jsem na operátora Vodafone a ten mi řekl že tam zbylo nějakých pár korun a systém to po novém roce vyhodnotil tak jako bych nezaplatil. Řekl jsem ale já vše uhradil a už u vás nějaký měsíc nejsem tak co po mě chcete.. Odpověď toto není problém divám se do historie a vše je v pořádku vydobropisuji vám tuto částku a bude vše v pořádku..poděkoval jsem a zavěsil.. Po dvou měsících opět dopis že dlužím opět volání na Vodafone co to jako je ? A opět se omlouváme system cosi bla bla opět vydobropisuji a bude to ok.. ano opět jsem teď už vím že naivně věřil a budu mít konečně klid.. OMYL !!! Potřetí dopis a ejhle částka vyšší tak opět volám a opět vydobropisováno a tak jsem jim dal svolení na mé číslo a SMS aby mi poslali vyúčtování že prý když tam bude 0kč bude to ok a když nějaká částka mám volat že prý to už bude naposledy vydobropisováno a vše ok.. jelikož mi bylo řečeno něco v tom smyslu , že to řeším jakoby až po datu splatnosti tak ten váš slavný system to zase převede do dalšího měsíce proto ta SMS a né dopis co dojde pozdě.. Tak mi došla SMS s cifrou 484kč a zároveň dopis od firmy Logicall na částku 844kč k úhradě !!! Z 0 kč mám kvůli vaší neschopnosti platit přes 1300Kč ?? Všechny hovory se nahrávali a vědomě mi tedy několikrát lhali a já mám teď platit takové peníze ? To jste vážně taková ubohá okrádající firma ? Zasílám tento dopis jako poslední možnou odezvu..jelikož po dalším volání na Vodafone bohužel omlouvám se bla bla bla s tímto už nic dělat nemůžu a co ty měsíce předtím jen lži a lži a dávno to mělo být vyřešeno a já teď mám platit co ?? Plus Logicall tam jsem také volal a že to mám vyřešit s Vodafone a až na váš podnět budou reagovat co s tím.. Abych to shrnul zlosti je ve mě hodně ale uvidím jak zareagujete jelikož v tom máte pěkný bordel a mě už to vážně nebaví furt s vámi něco řešit..


Požadované řešení

Po několikaměsíčním lhaní ze strany Vodafone kdy mě bylo několikrát sděleno že je vše již v pořádku a již nic nedlužím viz. nahrávané hovory.. Mám nyní platit 484kč Vodafone a firmě Logicall 844kč za neschopnost Vodafone.. Požaduji aby bylo vše vydobropisováno a já neměl žádné dluhy u zmíněných firem..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 11:10, před 9 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2016 11:46, před 9 lety

Hezký den, pane Szentivanyi,

je mi líto, že došlo k této situaci a jste nyní nespokojený.

Tady ale nemám žádnou možnost, jak situaci prověřit. Musím potvrdit to, co píše dTest. Pokud nesouhlasíte s Vyúčtováním, reklamujte ho. Můžete k tomu využít Reklamační formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

V případě, že byste pak nebyl s řešením reklamace spokojený, máte právo podat námitku proti vyřízení reklamace k ČTÚ.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2016 09:37, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 09:48, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.