Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den,
Včera večer (21.4.2016) jsem ve 22:04 jela spojem z Olomouce do Českého Těšína, kam vlak dorazil kolem půl noci. Zřejmě si stevardky myslely, že už tam nebyl žádný vystupující a dveře ve vagóně č.7 nešly otevřít, z čehož usuzuji, že byly zamčené. Vaší společností jezdím velmi často (a většinou ráda), takže odpověď typu "To musíte pořádně", opravdu neakceptuji, protože vím dobře, jak se dveře otevírají. Zkoušela jsem to zoufale i ve vedlejším vagóně, ale v blízkosti nebyl nikdo, kdo by mi pomohl, ani cestující a hlavně ani stevardky s klíči. Vlak se tedy rozjel dál a já byla nucena jet do Třince-Centra.
V takovou noční hodinu není možné najít okamžitý spoj zpět do Č.Těšína, takže jsem musela jet taxíkem, který stál podstatně více, než cesta z Olomouce do Těšína. Nikdy se mi nic takového nestalo a doufám, že už nestane.
Jde o hrubou nedbalost ze strany vaší společnosti a očekávám její nápravu, a to minimálně ve vrácení peněz z cesty z Olomouce.
A to nepočítám psychickou újmu, kterou jsem utrpěla z ocitnutí se v cizím městě uprostřed noci, aniž by to kohokoli z vaší společnosti zajímalo.
|
Tweet |
Spotřebiteli v daném případě doporučujeme podat přepravní společnosti písemnou prokazatelnou stížnost na kvalitu poskytovaných služeb v souladu s čl. X smluvních přepravních podmínek společnosti a požadovat zjednání nápravy:
Reklamace a stížnosti z přepravy cestujících a zavazadel se podávají:
písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno
faxem na číslo: +420 539 000 910
e-mailem: reditel@regiojet.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.