Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl jsem pojištění z úvěrovou kartu od Cetelemu. Byl jsem dlouhodobě nemocen.Pojišťovna splátky řádně platila.Pošlete mi byl přiznám invalidní důchod 3.stupně.Podle pojišťovny jsem již na plnění neměl nárok,protože nemoc zařazen a na prvním místě byla diagnostikovana před pojištěním. Pro zamítnutí plnění mi bylo pojišťovnou DOPORUCENO u cetelem nahlásit zrušení pojištění. To jsem neudělal a tak to pojistovna udělala za mne. Myslím si,ze vzhledem k pojištění,které jsem měl uzavřeno tj.na práv.neschopnost,invaliditu a smrt, jednala pojistovna nesprávně a pojištění by mělo trvat.Tomik Pavol.
Vysvetleni,pripadne ze jsem v právu,jak postupovat.
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě. Pojistitel má před uzavřením smlouvy povinnost spotřebitele informovat o označení služby a o jejich hlavních vlastnostech. Pokud tak neučiní, jde to k jeho tíži. Pokud však spotřebitel souhlasil, že se seznámil s pojistnými podmínkami, bude složité prokázat, že jej pojistitel neinformoval o hlavních vlastnostech nabízeného produktu. Před uzavřením smlouvy je proto nutné vždy prostudovat pojistné podmínky, neboť po uzavření smlouvy jsou strany těmito podmínkami vázány.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by u ní podat stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má právo obrátit se na finančního arbitra, který je příslušný řešit spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou v životním pojištění je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem nebo Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.