Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.03.2015 jsem zakoupil pánskou vycházkovou obuv Memphis (1 313920 5/42) kdy na obou botách došlo běžným nošením k propadnutí paty a tím k znehodnocení obuvi a nemožnosti je dál nosit, aniž by to nečinilo zdravotní potíže. K mému překvapení mi byla reklamace obratem zamítnuta s tím, že k závadě došlo opotřebením...Odůvodnění prodavačky mi připomnělo praktiky trhovců a ne značkové prodejny. Částka 649,-Kč za obuv mi nebyla vrácena a ani umožněno zakoupit ve stejné cenové relaci jinou obuv. Pokud v prodejnách Deichmann máte záruční dobu zkrácenou na jednu sezonu, měli by být o tom zákazníci informováni!!! V zimním období letní obuv nenosím a k reklamaci jsem přistoupil až po nalezení paragonu.
pánská vycházková obuv Memphis 1 313920 5/42 I04I0I
vrácení peněz nebo možnost nové obuvi ve stejné cenové relaci
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Tak se to společnosti Deichmann povedlo.. Než bych se zaobíral sháněním znalce na posouzení bot, raději se příště tomuto obchodnímu domu vyhnu. Nejsem tak bohatý, abych kupoval nekvalitní obuv. Společnosti dTest děkuji, i když nepomohla ani neublížila.
S pozdravem Milan Richter, Český Krumlov
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.