Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10587Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2016, před 9 lety

František Novotný

Znění stížnosti

29/30 2016 objednal, 1/4 brýle obdržel, během dalších dvou dní přišel na to, že je to totální šmejd a čtvrtý den reklamoval na uvedené adresy. Stejné reakce jako uvádějí dřívější stěžovatelé..
Závažné je i to, že prodejce/výrobce neupozornil na téměř škodlivost aparátu v případě VPDM a pod. onemocnění očí uživatele/ky.


Produkt

masážní brýle Optimaskpro, výrobek zžejmě čínský, dodávaný prý z Panamy, rozesílán neznámou firmou v ČR


Požadované řešení

uznat reklamaci,vyzradit adresu k vrácení výrobku a vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2016 13:18, před 9 lety

V případě smlouvy uzavřené distančním způsobem (například nákup zboží v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 ti dnů od převzetí zboží. Pokud by však bylo zboží vyrobeno na zakázku, nebylo by dle § 1837 písm. d) od takové smlouvy možné odstoupit.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Jestliže však spotřebitel neodstoupil od smlouvy v zákonné lhůtě, je jedinou možností, jak se domáhat nápravy, uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 19:18, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.