Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den dne 22.4.me manzelceDane Bruzkove dorucen dopis kde je pozadovana castka 490kcza tel. balne kuryra atd.s tim ze uzavrela smlouvu na dalku.Manzelka samozrejme mela nejaky hovor kdyz jem prisel z prace tak me rikala ze ji nekdo volal ze vyhrala nejakou slevu na zbozi ze byla dotazovna u jake je zdravotni pojistovny atd.Me se to nezdalo tak jsem hned volal na VZP jestli rozesilaji nejake darky coz me pani na VZP nepotvrdila takze nabidka i hovor udajneho call centra smoji manzelkou me pripadal zavadejici a podvodny nehlede na to ze se manzelka stara doma o nemocnou matku s alzhaimerovou choroboutakze takoveto hovory neni schopna resit a adekvatne odmitat...smozrejme doruceni od kuryra jsme predem odmitli s tim ze k tomuto nemame duveru a jestli si neprevemem prazdny balik nebo nejake nekvalitni zbozi.Take by nas zajimalo kde firma ziskala kontaktni udaje na manzelku.Prosim o rychle reseninebot je podezreni ze zneuziti osobnich dat dle paragrafu 5 pargrafu 21 odst 2 jinak predam celou zalezitost memu pravnimu zastupci Judr D. a Ceske obchodni inspekci eventuelne policii.
okamzite stornovani a zruseni cele zalezitosti
|
Tweet |
Pokud si je spotřebitel vědom, že kupní smlouva uzavřena nebyla, nemá povinnost na takovýto dopis reagovat. Byla-li však smlouva uzavřena (spotřebitel například souhlasil se zasláním zboží tzv. „na zkoušku“), je nutné od smlouvy odstoupit. Při uzavírání smluv tímto (na dálku – po telefonu, přes internet, atd.) způsobem platí, že má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží. Nebylo-li zboží spotřebiteli doručeno, tato lhůta nezačala běžet. Spotřebitel by tedy mohl od kupní smlouvy odstoupit. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu, doporučujeme spotřebiteli, aby odstoupení od smlouvy zaslal písemně, nejlépe s dodejkou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb.
Spotřebitel také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vámi dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat.
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za kladne vyreseni teto veci Bruzek