Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 8.4.2016 jsem na pobočce v Ústí nad Orlicí byl reklamovat grafickou kartu Nvidia GTX 660TI od MSI. S tím že během provozu zčernala obrazovka a počítač se po té po chvíli restartoval a po spuštění byla grafická karta hlučná a v rozlišení 800x640 místo 1920x1080 a nešlo změnit. A na ovladače nereagovala tak jsem je odinstaloval a grafická karta se ztišila a po instalaci nových opět hrozný hluk. Tak jsem odnesla grafickou kartu na pobočku kde se dá reklamovat technik nebo prodejce či jak toho člověka na té pobočce správně nazvat kartu převzal zkontroloval jí pohledem oka a sepsal protokol že jí převzal a do protokolu i nějakém poškození viditelném (mnou způsobeném jakémkoliv nic nenapsal) A dne 18.4.2016 mi přešel email s neuznáním reklamace s Vyjádření technika: Neuznáno - porušeny záruční podmínky výrobce - porušená pečeť, stopy po demontáži celého chladiče.
Přičemž z grafické karty jsem nesundával chladič za celé ty necelé 3 roky. Pak jsem se s nimi ještě slušně dohadoval Emailem a k ničemu to nevede.
VGA nV MSI N660Ti PE 2GD5/OC, 2GB GDDR5, 2xDVI, HDMI, PCI-e 602-V284- 050B1211046407
Požaduji řešení opravy staré grafické karty nebo výměnou za jiný model stejné ceny či vrácení peněz.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den.
Na servisním protokolu, který jste na při předání na pobočce podepisovala je i informace, že k detailnímu posouzení stavu zboží, dojde až na centrále CZC.cz reklamačním technikem, a tak se i stalo. Technik zjistil toto "poškození", čímž byly porušeny záruční podmínky výrobce. Z toho důvodu byla reklamace zamítnuta.
Bohužel nejsme schopni zjistit, kdo a kdy s kartou nevhodně manipuloval, za toto zodpovídá uživatel.
Není tedy možné vyhovět Vašemu požadavku na záruční opravu/výměnu/vrácení peněz.
S pozdravem Novosad Milan
Takže tím zároveň i chcete říci že pokud kartu předám na nějakou vaší pobočku v pořádku. A někdo mezi tím než se dostane na vaší centrálu může za to majitel zboží? Nehledě na to na stránkách MSI jsem našel zmínku jen o štítku s výrobním číslem a modelem který k uznání záruky musí být nepoškozený. Který při předávání grafické karty poškozen nebyl a byl bez problémů čitelný. A zmínka o demontáži chladiče nikde psána nebyla. Což chladič jsem já ani doma za ty necelé 3 roky nedemontoval z grafické karty.
A jediný papír co jsem na pobočce podepsal co si pamatuji byl pouze tento přiložený v příloze. Kde o tom není zmínka o tom kdo jak důkladně má produkt kontrolovat. Pouze mi pan řekl že to přepošlou. A díky chybějícímu příslušenství jako bylo CDčko či nějaké redukce že mi za to bude stržena nějaká částka. Když jsem přinesl samotnou grafickou kartu.
Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Podle § 620 odst. 1 občanského zákoníku je záruční doba při prodeji spotřebního zboží 24 měsíců a začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Ustanovení § 620 odst. 5 občanského zákoníku umožňuje prodávajícímu poskytnout záruku přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně (24 měsíců), v daném případě v délce 36 měsíců. V záručním listě (smlouvě) pak musí prodávající určit podmínky a rozsah prodloužení záruky. Poškození záruční pečeti tedy může znamenat zánik smluvní záruky, pokud tak bylo uvedeno v záručních podmínkách.
Převzal-li prodávající zboží k reklamaci, odpovídá za poškození, které bylo během reklamace způsobeno. K prokázání stavu zboží před reklamací a po reklamaci by mohl posloužit záznam o převzetí zboží k reklamaci nebo případně fotografická dokumentace. Nebylo-li možné poškození při převzetí zboží zjistit (nebylo viditelné), musí prodávající prokázat, že za toto poškození není odpovědný.
Dobrý den.
Vzhledem k tomu že se nejednalo mechanické poškození, ale demontáž chladícího větráčku, nemohl toto posoudit přebírající pracovník na provozovně.
Toto posoudil až náš technik v CZC, který je odborně způsobilý. Demontáž větráčku se přepravou ani nevhodnou manipulací stát nemohla, muselo se jednat o cílený zásah. Tím ovšem byly porušeny záruční podmínky výrobce.
Za toto nese odpovědnost uživatel, nikoliv prodejce.
Proto bohužel trváme na svém vyjádření, tedy zamítnutí reklamace.
Už si laskavě uvědomte co jste prvně tvrdili. Z první zamítnuté reklamace mě přišla odpověď´´ Vyjádření technika: Neuznáno - porušeny záruční podmínky výrobce - porušená pečeť, stopy po demontáži celého chladiče.´´ A teď následně tu budete psát něco o demontáži chladícího větráčku? Buď neznáte vůbec pojmy ohledně toho co jak se nazývá nebo si dělejte srandu z někoho jiného. Jelikož to jsou dost rozdílné věci. Nehledě na to že já jsem jak chladič tak ani větráček nijak nedemontoval. Ani se o to nepokoušel.
A další zarážející věcí je že jsem byl na pobočce někdy 22.4.2016 a nechal jsem vám kartu poslat zpět. A o převzetí na druhou reklamaci mi přišel Email až někdy 5.5. což je už po záruční době. Tak jsem zvědav na vaší druhou reklamaci kterou jste údajně přijali až po záruční době s tím že se vám to kdo ví kde válelo.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den.
Pro nás je podstatné, že došlo k porušení záručních podmínek. Je mi líto,ale naše stanovisko se bohužel nemění.
S pozdravem Novosad M.
A jakých podmínek? Záruční pečeť pokud by byla poškozena tak by to váš člověk nepřevzal. Nebo spíše vůbec neměl převzat jelikož by to byla viditelná vada a porušení jak vy říkáte záručních podmínek. Tak též ani vlastně nevíte co já jsem údajně demontoval jelikož jednou píšete chladič a pak větráček což jsou dost rozdílné komponenty na grafické kartě.
Nehledě na to že pečeť jsem já neporušil jinak by bylo uvedeno v protokolu snad a chladič tak též jsem nedemontoval ani vámi uváděný větráček.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.