Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Manžel přešel ke společnosti L-TEL 23.9.2013, která slibovala příchozí roamingové hovory zdarma,zapsáno i ve smlouvě.Manžel začal pracovat v Německu.Ani né měsíc používání manželovi vypínali jeho mobilní číslo,doposud nefunguje.Bohužel s panem poskytovatelem panem Rybníčkem se nelze dohodnout,poslal pouze,že u manželova čísla je částka na služby 70 tisíc.To mě přijde vrchol.Pan Rybníček mi doposud nedokázal doložit,kde se stala chyba,pokládá telefony,neodpovídá.Podala jsem reklamaci na mobilní hlasové služby.Doposud číslo mého manžela neexistuje.
Tarif obsahuje neomezené volání v ČR,2x300 minut do a z ČR+ 2x300 sms do a z ČR,příchozí roamingové hovory zdarma.
Chtěla bych,aby manželovi mobilní číslo fungovalo.Samozřejmě s tohoto jednání vyvodit důsledky na slevu z ceny vyúčtování,za nedodržení podmínek ve smlouvě.
|
Tweet |
Poskytovatel je povinen službu poskytovat řádně v souladu se smluvním ujednáním. Jestliže není plněno podle smlouvy, může druhá strana odstoupit dle §517 občanského zákoníku a zároveň požadovat náhradu škody. V případě, že však objednatel za poskytování služby řádně a včas podle smluvních podmínek nezaplatil, jsou stejná práva i na straně poskytovatele. Poskytovatel mobilních telefonních služeb si může ve smlouvě vyhradit právo na zablokování telefonního čísla, jestliže není objednatelem i přes upomínání služba zaplacena.
Bohužel se obchodník spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: