Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10592Hra na PS3 - krabice bez disku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2016, před 9 lety

Luboš Mrázek

Znění stížnosti

Zakoupili jsme hru na PlayStation 3 - Le Tour de France 2012 v ceně 199 Kč.
Hra byla v originálním obalu a zabalena v igelitu. Doma po otevření bylo v krabici nebyl ŽÁDNÝ disk. Jenom papírová příručka.
Bohužel pochybujeme, že nám někdo na pobočce Tesco Pardubice uvěří, že jsme disk my neukradli.
...Takže vždycky co koupíte, to otevřít a při nejlepším ozkoušet ještě na místě (což jsme neudělali, protože toto se nám nikdy nestalo). Jsme velice znepokojeni. Chyba zřejmě nebude přímo na straně Tesca, ale na herních výrobcích Cyanide studio a FOCUS home interactive.
Dále je na krabičce uveden dodavatel do ČR SURTEP, s.r.o a Computer Games Distributon s.r.o (dodavatel pro Tesco).
Bohužel na náš email nikdo z vývojářských studií nereaguje.
Krabičku si můžeme vystavit, ale hru si nezahrajeme, fakt skvělé.
Foto dokumentace:
http://www.imagehosting.cz/?v=dsc018ltl.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=dsc018bfb.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=dsc018imi.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=dsc019jgj.jpg


Produkt

Le Tour De France 2012 - PS3 - Cyanide studio, FOCUS home inteactive


Požadované řešení

Dodání FUNKČNÍHO disku s hrou , který v obalu chyběl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 14:57, před 9 lety

Pokud nebyl dodán hmotný nosič digitálního obsahu, jedná se o vadu, za kterou odpovídá prodávající. Spotřebitel může žádat dodání nosiče s digitálním obsahem a není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Byl-li porušen původní obal, bude složité prokázat, že nosič s digitálním obsahem nebyl dodán, není to ale překážkou pro uplatnění reklamace. Je proto vhodné u prodávajícího uplatnit reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 15:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.