Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 7.11.2015 jsme v Hervisu v Olympii-Olomouc koupili synovi zimní bundu .Ještě neuběhl ani 1/2 rok a zjistili jsme,že na rukách jsou nefunkční suché zipy k nastavení velikosti zápěstí .20.4.2016 jsme bundu reklamovali (č.reklamace 222),bylo nám řečeno,žé na vyřízení mají 30 dnů a výsledek nám příjde na mail.Ještě tentýž den 20.4.2016 nám přišlo vyjádření,že reklamace je vyřízena.Po o návštěvě Hervisu nám byla bunda vrácena,že je reklamace zamítnuta a citují důvod"materiál spotřebován ve své užitné hodnotě" .Nevím jestli technik,který o tom rozhodoval měl špatný den,ale pan který nám bundu předával nám sdělil,že se tyto reklamace tohoto druhu běžně uznávají.Bunda stála 2 699 kč a požadovali jsme opravu nebo vrácení peněz.Děkuji a prosím o radu.
bunda Pa Skijacke EDWIN 2/14,č.zboží 1757238
vrácení peněz
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.