Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem ledna2016 jsem dal výpověď smlouvy s fy.Free Sat.Výpověď byla akceptována s tím,že musím zaplatit celý lednový poplatek + pokutu za předčasné ukončení ve výši 123,98Kč-obojí jsem zaplatil.Zažádal jsem o vrácení přeplatku za zbylou část měsíce ledna.Reakce Free Satu ze dne 19.1.2016-předáno reklamačnímu odd.1.2.2016 jsem dostal vyúčtování na měsíc únor ve výši 203,-Kč a zaplatil dne 4.2.2016 z důvodu,že jsem se bál pokuty,pokud bych nezaplatil,protože jsem dostal upomínku,abych zaplatil.Reakce na mou stížnost,že tímto se ještě zvýšil můj přeplatek-19.2.2016-registrují můj přeplatek ve výši 345,-Kč,který mi bude na můj účet zaslán.Společnosti jsem zaslal zpět i dvě čtecí karty,které jsem dle nich musel pojistit na 1.500,-Kč.Dne 30.3.2016 Jsem žádal o vyřízení reklamované částky 345,-Kč.Dne 31.3.2016 omluva s tím,že mou žádost evidují a mám mít trpělivost.První týden v dubnu jsem Free Satu napsal,že čekám do 22.4.2016 na vrácení mého přeplatku na účet.Od té doby nikdo se mnou nekomunikuje a peníze nemám.
Nevrácený přeplatek za nevyužité služby
Vrácení přeplatku na můj účet.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.