Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10600Porucha autobusu, náhradní doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2016, před 9 lety

Robin Bučo

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 22.4.2016 jsem využil Vaši společnost na trase Praha - Bratislava v 17:00 autobusem. Již před odjezdem nám, bylo řečeno, že nelze použít toalety během celé jízdy. Nerozumím, proč nebyl zajištěn nový autobus. Před Brnem jsme zastavili ve městě Polná, kde se porouchal autobus, vytekla kapalina, která poškodila několik zavazadel. Autobus byl nepojízdný a do Brna nás odvezli autobusy, které byli přistaveny, z jiné společnosti, část se dostala do Brna dřív jiní později. V 20:30 jsem se dostal do Brna, kde nám bylo řečeno, že náhradní autobus bude do Bratislavi pokračovat ve 21:30. Před desátou hodinou autobus dorazil. Čekal jsme ale na zbytek cestujících kteří,ještě nedorazili, když jsme byli všichni bylo nám řečeno, že si musíme přestoupit znovu do jiného autbusu. Přijel autobus číslo 252, který byl již pokažený. Zavazadlovy prostor byl přád mokrý, i přesto jsme si dám museli dát své zavazadla. NEPOCHOPÍM PROČ NÁM NEBYL PŘISTAVEN NOVÝ AUTOBUS, KTERÝ BY POKRAČOVAL DO BRATISLAVI. MUSELI JSME V BRNĚ ČEKAT VÍCE NEŽ HODINU A PŮL, ABYCHOM JELI ZASE TÍMTO BUSEM ČÍSLO 252?! Student agency si udělala hezké jméno tímto gestem ke svým klientům, kde nedokazala firma zajistit nový bus již v Brně! Steward je další věc, která nemá obdoby.. Žádna organizace a chaos! Část cestujících netušila kam má jít, kde se má seřadit, a některým se nedostalo ani vysvětlení. Opravdu profesionální chování. Vaše služby využívám již 7 let ale tohle je opravdu vrchol a po této zkušenosti zvažuji další využití vašich služeb.

S pozdravem

Bučo Robin


Produkt

Elektronická jízdenka č. 3989529581


Požadované řešení

Žádám o vrácení alespoň 50% ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 09:09, před 9 lety

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Jedná-li se o nepravidelnou přepravu osob nahradí přepravce škodu vzniklou cestujícímu tím, že přeprava nebyla provedena včas, podmínky a rozsah náhrady stanoví rovněž přepravní řády dopravce.

Uvedená práva na náhradu škody musí cestující uplatnit u dopravce bez zbytečného odkladu. Nebylo-li takové právo uplatněno nejpozději do 6 měsíců, soud je nepřizná, namítne-li dopravce, že právo nebylo uplatněno včas.

Práva ze smlouvy o přepravě osob dále upravuje § 40 a násl. vyhlášky Ministerstva dopravy ČR č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu. Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo

a) při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného,

b) jestliže z důvodů na straně dopravce dojde zpožděním spoje, který cestující použil pro přepravu, ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil, na

1. další přepravu do cílové stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce nebo použití náhradní autobusové dopravy provozované přechodně za omezenou nebo zastavenou drážní dopravu, nebo

2. bezplatnou přepravu do nástupní stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce; cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu má v tomto případě také právo na vrácení zaplaceného jízdného, nebo

3. vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty, vzdal-li se cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu další jízdy a dopravce tuto skutečnost potvrdil,

c) v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy, na vrácení jízdného.

Pokud budou naplněny podmínky výše uvedených ustanovení bude mít spotřebitel nárok vrácení jízdného, popřípadě na slevu z jízdného a náhradu škody, která vznikla z důvodu zpoždění autobusu. Tento nárok je třeba nárokovat doporučeným dopisem na adresu sídla společnosti, ke kterému je třeba připojit kopii jízdenek.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2016 14:35, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.