Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti jsem si koupila robotický vysavač 18.11.2011. Během několika měsícu používání jsem měla vysavač na 2 opravách (uznaných)a 2 neuznaných.
Pak jsem žádala o odstoupení od smlouvy, kterou mi zamítly.
teď se mi vysavač opět rozbil a tak jsem jej opět zaslala na adresu prodeje, ale balík se mi vrátil s tím, že na udané adrese firma neznáma. Přitom na www stránkách stále firma funguje vysavač mám do 18. listopadu v záruce, která se mi ovšem prodloužila těmi opravymi.
Prosím o radu.
Děkuji Ročková
Robotický vysavač KS-290 Red 4v1
Vrácení peněz , oprava.
|
Tweet |
Nárok na odstoupení od smlouvy z důvodu opětovného vyskytnutí vady nebo pro větší počet vad vznikne v případě, že se stejná vada vyskytne 3 krát nebo se na výrobku vyskytnou 4 různé vady podle judikatury R22/1983 a Cpj 40/82. Tyto vady musí být uznané v rámci vyřízení reklamace. Při koupi zboží musí být prodejcem poskytnuta informace, kde je možné uplatnit reklamaci, případná změna adresy má být nahlášena na příslušném živnostenském úřadu.
Společnost DigiPlus.cz, s. r. o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: