Společnost


Jaroslava Veisová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10622Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2016, před 9 lety

Lucie Němcová

Znění stížnosti

Zboží bylo objednáno 23.3.2016 a druhý den odeslána platba na účet(na základě e-mailu). Potvrzení o přijetí platby mi dorazilo až 4.4.2016 s tím, že tentýž den dojde i k expedici zásilky. Po týdnu a půl čekání na zboží jsem paní volala, že mi dosud nebyl doručen balíček, který jsem si objednávala na e-shopu (dne 23.3.2016). Paní mi sdělila, že se jí balíček vrátil zpět přímo z pošty s tím, že byl rozbalený a že ho přebalila a obratem zasílala znovu. Mezitím však uběhl další týden a balíček stále nemám.... Telefon mi už paní ani nebere a na e-mailovou výzvu s žádostí o zaslání čísla expedovaného baličku nebo vrácení peněz NEREAGUJE!!!

Objednané zboží Cena/ks Ks Celkem
Číslo produktu: 10501903
Těhotenské šaty/sukně s laclem - černý melírek
470 Kč 1,00 470 Kč
Číslo produktu: 10500303
Těhotenská sukně KYTIČKA - růžová
330 Kč 1,00 330 Kč

Způsob dopravy: Doporučený balíček 50 Kč
Způsob platby: Převodem
Platba předem na účet.
Číslo účtu zašleme po ověření objednávky, zboží je odesláno po zaplacení. 0 Kč
CELKEM 850 Kč


Produkt

Těhotenské šaty/sukně s láclem - černý melírek (Číslo produktu: 10501903), Těhotenská sukně KYTIČKA - růžová (Číslo produktu: 10500303)


Požadované řešení

Okamžité dodání zaplaceného zboží (bez účtování poštovného) nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2016 10:59, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2016 11:46, před 9 lety

Dobrý den,
zboží bylo zákaznici doručeno v den, kdy psala tuto stížnost. Vše bylo tedy vyřešeno ku spokojenosti zákaznice. Za nedostupný telefon v uplynulých dvou dnech,jsem se zákazníkům prostřednictvím e-shopu omluvila i jsem jej avizovala předem. V případě nedostupnosti telefonu, je také možné využít chat obchodu nebo facebook, kde je lze zanechat SZ. Velká škoda, že paní nic z toho nevyužila, mohli jsme tomuto předejít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2016 13:47, před 9 lety

Vyjádření spotřebitelky ze dne 27.4.2016:

Dobrý den,
zboží bylo skutečně doručeno včera 26.4.2016 (s datem podání 25.4.2016), takže se vše nakonec skutečně vyřešilo ke spokojenosti obou stran. Nicméně čekat na dodání zboží více než měsíc je opravdu zarážející a ze strany prodávajícího značně neprofesionální. Navíc celkové chování prodejce a několikeré uvedení v omyl (nepravdivé informace o odeslání zboží, nedodaný "dárek" jako omluva za prodlení nebo neobdržený e-mail)se mi vážně nelíbilo. Bohužel se nejednalo o nedostupný telefon pouze v posledních dvou dnech, ale prodejce jsem se snažila zkontaktovat několikrát do týdne již od 18.4.2016, ale marně a poté jsem zasílala e-mail, který údajně paní neobdržela. Nejsem si tak úplně jistá, zda by pomohlo, kdybych nechala zprávu na facebooku nebo na chatu, jelikož se mi paní ozvala až včera po tom, co jí dTest zkontaktoval.
I přes všechno toto martyrium, které jsme si mohli skutečně odpustit, kdyby se prodejce choval profesionálně, se mi dodané zboží velice líbí a odpovídá plně mým představám. Škoda jen, že si již nic dalšího v tomto e-shopu díky této zkušenosti nekoupím...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2016 13:52, před 9 lety

Podnikatelka nás požádala o možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky, stížnost proto znovu otevíráme. Podnikatelka má nyní možnost vložit k případu své sdělení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2016 09:26, před 9 lety

Dobrý den,
paní Němcová, nezlobte se, ale napsala jste sem, protože jste chtěla vyřešit stížnost, což se stalo ještě v den kdy jste ji napsala. Proto nevidím důvod, proč tu dál psát nějaké domněnky nebo jiné dohady a nepravdy. Zároveň bych Vás chtěla zdvořile požádat o opravu hodnocení na facebooku, kde uvádíte, že jste zboží nedostala a zmiňujete trestní oznámení. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2016 13:02, před 9 lety


Lucie Němcová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, paní Veisová,
ve svém vyjádření ze dne 27.4.2016 zde na stránkách jsem uvedla, že: "zboží bylo skutečně doručeno včera 26.4.2016 (s datem podání 25.4.2016), takže se vše nakonec skutečně vyřešilo ke spokojenosti obou stran" a stížnost jsem tím považovala za uzavřenou a vyřešenou. A stejně tak jako vy jste měla potřebu mi reagovat na mé vyjádření, tak jsem i já využila práva na svobodné vyjádření názoru jak zde, tak i na vašem facebookovém profilu a podělila se o zkušenosti z nákupu na vašem e-shopu. Samozřejmě FB hodnocení poupravím a napíši, že zboží bylo nakonec doručeno, ale nic to nemění na mé negativní zkušenosti.