Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si Scholl velvet smooth za 399Kč + poštovné 79Kč, dne 17.4. 2016 jsem odeslala platbu. Od té doby mi zatím stále nic nepřišlo, nikdo nereaguje na emaily, telefonní číslo nemůžu nikde najít. Nepřišel mi ani email potvrzující přijetí platby.
Toto je první a zároveň poslední email, který mi přišel:
Děkujeme Vám za uskutečnění objednávky č. 8791915514 ,kterou jsme v pořádku přijali ke zpracování.
Jakmile bude celá Vaše objednávka připravena, zašleme Vám zprávu o jejím odeslání.
Souhrn položek Vaší objednávky:
Název položky Cena položky Množství v ks Součet
Velvet smooth 399 Kč 1 399 Kč
Kuriérní služba GLS 79 Kč 1 79 Kč
Bankovní převod 0 Kč 1 0 Kč
Výslední cena objednávky 478 Kč
Zvolili jste si platbu bankovním převodem, platbu prosím zašlete na číslo účtu:3975475309/0800.Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky:8791915514.Účet je vedený v bance:Česká spořitelna,IBAN:CZ15 0800 0000 0039 7547 5309,SWIFT/BIC:GIBA CZ PX.Objednávku Vam zašleme po přijetí platby.
V případě dotazů k objednávce či její změny využijte e-mailový kontakt: infocz@officialdistribution.eu
Přejeme hezký den
Tým: schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz
Přeji si vrátit celou částku tj. 478Kč zpět na účet.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
"Zboží mi včera přišlo. Zřejmě se jedná o padělek, nicméně zboží se dá používat. Zajímavé je, že sídlo společnosti je všude uváděno v HongKong, přitom na balíku je napsáno Opavská 8a, Brno. Chtěla bych poděkovat dTestu, protože si myslím, že bez nich by mi ani ten padělek neposlali."
Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo smírného řešení.