Společnost


Apple Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1063Zkrácená záruční doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Pavla Dlasková

Znění stížnosti

Nejsem spokojen se stanovením záruční lhůty na nově koupený MacBook.

Začátkem září jsem si objednal notebook a po zaplacení kartou online jsem čekal na dodání, o datu dodání jsem byl předběžně informován. Dne 11. září 2013 mi byla vystavena faktura a od tohoto dne mi začíná běžet záruční lhůta. Dodávka s notebookem však dorazila až 18. září 2013.

Po kontrole na oficiálních webových stránkách je však záruční lhůta počítána opravdu od 11. září 2013 a společnost mě tímto krátí záruční lhůtu.

Podle mých informací § 621 Občanského zákoníku stanoví: Záruční doby začínají běžet od převzetí věci kupujícím.

Po kontaktování společnosti jsem obdržel tuto odpověď: záruční doba se skutečně spouští odesláním zboží a tak je platná od 11.9. 2013.


Produkt

MacBook Air


Požadované řešení

Budu rád, pokud společnost opraví chybný datum záruční lhůty a začne stanovovat záruční dobu dnem převzetí zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2013 11:54, před 11 lety

Dle § 621 občanského zákoníku skutečně běží záruční doba od převzetí věci kupujícím. Zároveň dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku platí, že jakákoliv ujednání mezi prodávajícím a kupujícím, uzavřená před uplatněním práva z odpovědnosti za vadu prodané věci, pokud by v jejich důsledku toto právo zaniklo nebo bylo omezeno, jsou neplatná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 12:14, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.