Společnost


London Club s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10632Obdržené zboží je jiné než v objednávce + příšerné jednání zaměstnance společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2016, před 9 lety

Josef Vaic

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 1.3.2016 jsme si objednali zboží s číslem objednávky 1601748.
Bohužel dodané zboží neodpovídalo objednávce, a to tak, že nám byly dodány jedny stejné šaty 2X na místo dvou různých, tímto jsme přeplatili obchod něco cirka kolem 100Kč a informovali ho o chybě, která nastala. Následná komunikace probíhala ze strany obchodu katastrofálně - je jasné, že si jdou cíleně za svým a jim jedno co jim člověk píše, obzvláště pokud se jedná o reklamaci,obáváme se, že to co píšeme ani nečtou. Nemají reálnou snahu věci řešit ku prospěchu zákazníka a neuvědomují si zřejmě, že si tím hází klacky pod nohy.


Produkt

šaty bez rukávů SS-83449-1-3 dodány 2x cena 304Kč/kus, objednávka zněla 1x šaty bez rukávů a 1x šaty s 3/4 rukávy SS-83555-1-3 cena 382Kč/kus


Požadované řešení

dorovnat finanční rozdíl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2016 08:53, před 9 lety

Spotřebitel má k dispozici dva možné postupy. Prvním z nich je uplatnění reklamace pro zaslání jiného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě a druhým odstoupení od smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 občanského zákoníku.

V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc má vlastnosti, které si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno jiné zboží, než které bylo objednáno.

Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona, tedy buď vadu opravit, nebo vyměnit zboží za nový kus, který by již odpovídal objednávce a až pokud by ani toto nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli plnou kupní cenu. Smluvní strany se mohou vzájemně dohodnout i na dorovnání vzniklého přeplatku za zboží. Po vyřízení reklamace pak má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (tedy typicky právě poštovné), dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Pokud se spotřebitel rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, pokud o tomto právu nebyl náležitě poučen lhůta se prodlužuje na 1 rok a 14 dní dle § 1829 odst. 2 občanského zákoníku. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodávajícímu zdůvodňovat.

Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitele, má tedy možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel musí být o tomto svém právu řádně poučen v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku. Není-li tomu tak, má možnost od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od převzetí zboží. Prodávající má také ze zákona povinnost informovat spotřebitele, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady spojené s navrácením zboží spotřebitel. Pokud tak prodávající neučiní, musí uhradit tyto náklady spotřebiteli.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou ponechat si kopii odstoupení).

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (London Club s.r.o.,Uherský Brod, Zátiší 1958). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2016 13:35, před 8 lety

Dobrý den, pan Josef Vaic v London Clubu skutečně nakupoval, bohužel ani opakovaně jsme mu nedokázali vysvětlit, že je potřeba postupovat dle zákona a obchodních podmínek. V London Clubu je možné jakékoliv zboží vrátit do 14 dnů, poté jsou zákazníkovi vráceny peníze. Pan Josef Vaic si vymyslel vlastní pravidla, tzn. že mu máme vrátit peníze za údajně jiný produkt, který jsme mu měli poslat. Nebyl ochoten produkt ani nafotit a zaslat ho mailem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2016 08:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2016 22:01, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.