Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1064Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Milan Goláň

Znění stížnosti

Display čtečky Amazon Kindle po měsíci od koupě je rozdělen přímkou přesně na dvě poloviny - jedna je bílá, druhá normálně zobrazuje text. Softwarová chyba. Přístroj nenese žádné známky mechanického poškození. Používáno vždy v orig. ochranném obalu. Důvod zamítnutí mechanické poškození.Prý tento typ poškození vznikne zvýšeným tlakem na display (klíče v tašce, PET láhev atd.).Prý se to děje velmi často!!! Požadavek, aby přístroj odeslali výrobci k posouzení - zamítnut. Jak jinak ale má výrobce dostat zpětnou vazbu, že vyrábí zmetky? Budeme je kontaktovat sami. Posouzení provedla spol. ACOMP s.r.o. bez uvedení mechanika, který to provedl. V balení nebyly ani záruční podmínky. V informacích o používání pouze varování ohledně vody, ale že se to nesmí nosit v tašce ani zmínka. Koupeno v Ostravě Datart Avion park. Koupeno 5.7.2013 reklamováno 28.8.2013.


Produkt

Amazon KinAmazon Kindle 5 černý sponzorovaná verze - čtečka e-knih, 6" E-ink displej. Sériové číslo B023170225040BGV


Požadované řešení

Okamžitá výměna přístroje, tak jak je běžná praxe u výrobků Amazon po celém světě při problémech do 6 měsíců od koupě. Informování výrobce o těchto, jak mi bylo řečeno pracovníky reklamace, velmi častých závadách přístrojů prodaných společnosti DATART - zda třeba nešlo o vadnou sérii, popřípadě stáhnutí těchto výrobků z prodeje. Při prodeji informovat nakupující o tom, že se výrobek může nosit v tašce pouze sám, nic jiného tam nesmí být, ať už je výrobek v ochranném obalu či nikoli, a současně přikládat záruční podmínky včetně tohoto poučení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 14:32, před 11 lety

Pokud se vada na zboží vyskytne do 6-ti měsíců ode dne převzetí, má se za vadu existující již při převzetí. Tuto vyvratitelnou domněnku stanoví občanský zákoník v §616 odst. 4. Takovou domněnku lze vyvrátit jedině důkazem o opaku. Prodejce tedy musí prokazát, že prodal spotřebiteli bezvadné zboží.
Žádnou povinnost zaslat zboží na posouzení výrobci zákon prodejci při vyřizování reklamace neukládá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 15:06, před 10 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.