Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Display čtečky Amazon Kindle po měsíci od koupě je rozdělen přímkou přesně na dvě poloviny - jedna je bílá, druhá normálně zobrazuje text. Softwarová chyba. Přístroj nenese žádné známky mechanického poškození. Používáno vždy v orig. ochranném obalu. Důvod zamítnutí mechanické poškození.Prý tento typ poškození vznikne zvýšeným tlakem na display (klíče v tašce, PET láhev atd.).Prý se to děje velmi často!!! Požadavek, aby přístroj odeslali výrobci k posouzení - zamítnut. Jak jinak ale má výrobce dostat zpětnou vazbu, že vyrábí zmetky? Budeme je kontaktovat sami. Posouzení provedla spol. ACOMP s.r.o. bez uvedení mechanika, který to provedl. V balení nebyly ani záruční podmínky. V informacích o používání pouze varování ohledně vody, ale že se to nesmí nosit v tašce ani zmínka. Koupeno v Ostravě Datart Avion park. Koupeno 5.7.2013 reklamováno 28.8.2013.
Amazon KinAmazon Kindle 5 černý sponzorovaná verze - čtečka e-knih, 6" E-ink displej. Sériové číslo B023170225040BGV
Okamžitá výměna přístroje, tak jak je běžná praxe u výrobků Amazon po celém světě při problémech do 6 měsíců od koupě. Informování výrobce o těchto, jak mi bylo řečeno pracovníky reklamace, velmi častých závadách přístrojů prodaných společnosti DATART - zda třeba nešlo o vadnou sérii, popřípadě stáhnutí těchto výrobků z prodeje. Při prodeji informovat nakupující o tom, že se výrobek může nosit v tašce pouze sám, nic jiného tam nesmí být, ať už je výrobek v ochranném obalu či nikoli, a současně přikládat záruční podmínky včetně tohoto poučení.
|
Tweet |
Pokud se vada na zboží vyskytne do 6-ti měsíců ode dne převzetí, má se za vadu existující již při převzetí. Tuto vyvratitelnou domněnku stanoví občanský zákoník v §616 odst. 4. Takovou domněnku lze vyvrátit jedině důkazem o opaku. Prodejce tedy musí prokazát, že prodal spotřebiteli bezvadné zboží.
Žádnou povinnost zaslat zboží na posouzení výrobci zákon prodejci při vyřizování reklamace neukládá.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.