Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10643M.Houdek poj.událost 150711 - odcizení mob.telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2016, před 9 lety

Miloš Houdek

Znění stížnosti

Dobrý den, po tel.domluvě s referentkou pojišťovny BNP Paribas Cardif Pojišťovny, a.s. resp. s pobočkou RESPECT, a.s. tj. firma na likvidaci pojistných událostí je možno se odvolat proti zápornému stanovisku, kterým mi nemůže být vrácen odcizený mob.telefon. V uvedeném dopise je vysvětlen postup pojišťovny dle rámcové smlouvy TMHW 1/2013 čl.8.2c pojistnou událostí není ztráta nebo zapomenutí přístroje.
Uvedený postup proto upřesňuji v tom, že pokud poškozený ohlásí krádež na policii s tím že dopodrobna popíše celou událost nelze vzít a vytáhnout jen některé fakta a použít je záměrně k ´vyřešení´
věci ve svůj ´prospěch´ tzn. v tomto případě k odmítnutí navrácení pojištěného telefonu.
Pro lepší komunikaci by bylo dobré poslat v příloze policejní protokol z 5.1.2016 což je úřední záznam o podání vysvětlení k dané škodné události.


Produkt

Samsung GT 357 F Galaxy ACE 4 vyr.č.357255067239904


Požadované řešení

V podstatě přehodnotit výsledek závěru na to že uvedený pojištěný telefon byl ukraden a tím mám právo na jeho náhradu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 09:25, před 9 lety

V tomto případě je třeba si detailně pročíst podmínky pojistné smlouvy, která se váže k telefonnímu přístroji. V případě, kdy událost byla zamítnuta v rozporu s těmito podmínkami, lze sepsat odvolání k předmětné pojišťovně. V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost.

Pojištěný nebo oprávněná osoba má dále možnost obrátit se se stížností na orgán dohledu, a to na Českou národní banku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 16:09, před 8 lety

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou v životním pojištění je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem nebo Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.