Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, delam si uz jen domaci zmrzlinu. Problem je ten, ze Vaše zmrazene ovoce v (Českých Budejovicich B.Nemcove) se nachazi ve stejnem boxu jako ryby, dokonce tesne vedle sebe. Doufala jsem ze se zapach pri priprave zmrzliny vytrati.Opak je pravdou.Zmrzlina pachne i chutna jako ryba.Po par lzickach pri dochucovani zmrzliny je mi zle.Kdyby nebylo, sla bych jim to okamzite vrátit. Vyhodila jsem peníze ne jen za ovoce , ale i ostatní suroviny. .....verim, že chybu napravite a ovoce bude mimo ryby . Děkuji Čermakova
ovoce 4 druhy mango
Nedavat ryby vedle zmrzliny , ovoce a jinych potravin, ktere se tim znehodnoti.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (zmražené ovoce) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, popřípadě se obrátit na zákaznickou linku společnosti.
Vážená paní Čermáková,
velice Vám děkujeme za Vaše upozornění. Celou záležitost jsme prověřili. V českobudějovické prodejně v ulici Boženy Němcové došlo k chybnému umístění mražených ryb a ovoce do stejného mrazicího boxu, za což se Vám omlouváme. V co nejkratším možném termínu zjednáme nápravu. Pokud máte ještě nějaké ovoce, můžete ho určitě reklamovat a budou Vám vráceny peníze.
Děkujeme Vám a věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu najdete.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.