Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#10644Rybí zmrzlina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2016, před 9 lety

Veronika Čermákova

Znění stížnosti

Dobrý den, delam si uz jen domaci zmrzlinu. Problem je ten, ze Vaše zmrazene ovoce v (Českých Budejovicich B.Nemcove) se nachazi ve stejnem boxu jako ryby, dokonce tesne vedle sebe. Doufala jsem ze se zapach pri priprave zmrzliny vytrati.Opak je pravdou.Zmrzlina pachne i chutna jako ryba.Po par lzickach pri dochucovani zmrzliny je mi zle.Kdyby nebylo, sla bych jim to okamzite vrátit. Vyhodila jsem peníze ne jen za ovoce , ale i ostatní suroviny. .....verim, že chybu napravite a ovoce bude mimo ryby . Děkuji Čermakova


Produkt

ovoce 4 druhy mango


Požadované řešení

Nedavat ryby vedle zmrzliny , ovoce a jinych potravin, ktere se tim znehodnoti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 09:00, před 9 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (zmražené ovoce) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, popřípadě se obrátit na zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2016 13:32, před 9 lety

Vážená paní Čermáková,

velice Vám děkujeme za Vaše upozornění. Celou záležitost jsme prověřili. V českobudějovické prodejně v ulici Boženy Němcové došlo k chybnému umístění mražených ryb a ovoce do stejného mrazicího boxu, za což se Vám omlouváme. V co nejkratším možném termínu zjednáme nápravu. Pokud máte ještě nějaké ovoce, můžete ho určitě reklamovat a budou Vám vráceny peníze.

Děkujeme Vám a věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu najdete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2016 00:19, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 08:56, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.