Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Koupil jsem si nový telefon stim že bude fungovat druhý den už psal že není vložena Sim tak jsem šel podat reklamaci na výměnu nového telefonu stim že mi daji ten samí nový kus za kus ale prý se musí dát do opravy že jsem ho zníčil fakt toto chování je nepřístupné a směšné celý Vodafone je omyl až mi vyprší smlouva okamžitě snímá končím
Buď vrácení telefonu nebo nový kus nechci opravovaný !!!
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku obsahuje tedy jistou hierarchie nároků. Primárně by spotřebitel měl mít právo na bezplatné odstranění vady. Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání nové věci bez vad. Není-li možný žádný z předchozích postupů, mohl by kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
Dobrý den, pane Veverko,
mrzí mě, že máte potíže s novým telefonem.
Pokud se na nás zákazník obrátí s tím, že jeho telefon nefunguje správně, předáme přístroj k opravě do autorizovaného servisního střediska. Reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů a při jejím řešení vycházíme z vyjádření servisních techniků. Rádi se na Váš případ podíváme konkrétně, když se na nás obrátíte prostřednictvím Reklamačního formuláře, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.