Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#10645Reklamace nového telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2016, před 9 lety

Jaroslav Veverka

Znění stížnosti

Koupil jsem si nový telefon stim že bude fungovat druhý den už psal že není vložena Sim tak jsem šel podat reklamaci na výměnu nového telefonu stim že mi daji ten samí nový kus za kus ale prý se musí dát do opravy že jsem ho zníčil fakt toto chování je nepřístupné a směšné celý Vodafone je omyl až mi vyprší smlouva okamžitě snímá končím


Požadované řešení

Buď vrácení telefonu nebo nový kus nechci opravovaný !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 08:41, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku obsahuje tedy jistou hierarchie nároků. Primárně by spotřebitel měl mít právo na bezplatné odstranění vady. Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání nové věci bez vad. Není-li možný žádný z předchozích postupů, mohl by kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2016 13:26, před 9 lety

Dobrý den, pane Veverko,

mrzí mě, že máte potíže s novým telefonem.

Pokud se na nás zákazník obrátí s tím, že jeho telefon nefunguje správně, předáme přístroj k opravě do autorizovaného servisního střediska. Reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů a při jejím řešení vycházíme z vyjádření servisních techniků. Rádi se na Váš případ podíváme konkrétně, když se na nás obrátíte prostřednictvím Reklamačního formuláře, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2016 23:51, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2016 09:17, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.