Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.10.2014 jsem na www.czc.cz zakoupil telefon Prestigio 8500 DUO,
po necelém roce používání telefon začal vykazovat závadu samovolného bezdůvodného restartování/vypínání a zamrzání tudíž je mro mne nepoužitelný.
1. Reklamace (4.12.2015) - uznána opraveno, ale telefon vykazuje opět stejné vady
2. Reklamace (2.3.2016) - uznána opraveno, ale telefon vykazuje opět stejné vady
3. Reklamace (18.4.2016) - neuznáno - požadovaj sem odstoupení od smlouvy v příp. uznání.
Jediné co bylo na telefonu pokaždé provedeno jako oprava bylo uvedení do továrního nastavení a propájení studených spojů, bohužel telefon vykazuje pořád stejné závady a další reklamace zamítnuta, přičemž pochybuju že by byl tel. důkladně proukoumán.
Časově mě vytěžuje posílat zboží tam a zpět bez výsledku.
Název: GSM PRESTIGIO MultiPhone PSP8500DUO, 5", 8GB, Seriové č. MTP32643105434
Požaduji odstoupení od smlouvy poř. jsem i ochoten vzhledem k tomu že jsem již telefon "nějakou dobu" používal přistoupit i na poměrnou slevu z kupní ceny.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Kopf.
Vaše zařízení vždy diagnostikoval autorizovaný servis. V první reklamaci shledal vadu SW , proto proběhlo jeho přehraní. Ve druhé reklamaci servis provedl proletovaní spojí na základní desce. Třetí reklamace nebyla uznána z důvodu neprojevených vad, zařízení bylo testováno v továrním nastavené a žádné vady se neprojevily. Reklamace byla ukončena jako neoprávněná.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
Vážený pane Stýblo,
děkuji za krátké objektivní schrnutí situace z vaší strany, musím říci že jsem ani nic jiného nečekal než že budu tvrdit "závada tam je" a CZC si bude pět svou.
Víte v reklamacích jsem uváděl, že se závada projeví ā 5 dní, první dvě reklamace byli i s cetováním vyřízeny v horizontu cca 2,5 až 3 týdnů, poslední reklamace byla "smetena" za cca týden, taže pochybuji o tom že byl přístroj na tuto vadu důsleně otestován (určitě bych uvítal kopii odborného vyjádření servisu namísto pár vět v reklamačním protokolu)tedy pokud někde v servisu byl toho dojmu jsem nenabyl, tovární nastavení si mohu obnovit sám.
K vámi oblíbené firemní pohádce o "továrním nastavení" ....
U Windows Phone 8.1 není možné aby aplikace stažené z Windows Store ovlivňovali chod přístroje a zasahovali do systému, většina těchto aplikací je "jaky by běžela v sanboxu" a restart se projevil hned druhý den co jsem telefon dostal z druhé reklamace (nebylo zde ještě vůbec nic nainstalováno)přesto jsem si ho pár týdnů ponechal na zkoušení a situace se opakovala, bezpečnostní updaty Roll up1 a 2 které si telefon sám stáhne po připojení k internetu beru jako samozdřejmost (závada se projevuje bez závislosti na nich) ovšem to by potom mohl telefon vykolejit i nepřijatý hovor.... telefon si kupuji na reálné používání nikoliv pro běh v uzavřeném laboratorním prostředí. Naříklad Vy používáte telefon v Defalutním natavení ? máte u auta volant nastaven tak jak byl od výrobce ? nebo Vám doma běží prázdná lednička ?
Závěrem musím říci že jedinou schůdnou cestu vidím v tom že si na přístroj nechám vypracovat posudek a přístroj Vám i s posudkem zašlu (v rámci svých časových moností a ještě zvážím zda se mi vyplatí se s Vámi handrkovat) Ale to potom musím konstatovat že jakýkoliv vietnamský obchodník je i oproti Vám obchodník.
Přeji hezký den,
S.Kopf
Dobrý den pane Kopf.
Pokud s vyjádřením autorizovaného servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypracovat znalecký posudek, který vyjádření servisu vyvrátí. Nutné náklady na reklamace pak můžete samozřejmě vyžadovat k proplacení.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,
bohužel závada se projevila opět včera a v továrním nastavení (tj. jak jsem ho rozbalil vložil sim a zapnul) tj. cca po 4 dnech, předpokládám že servis nebyl důsledný a reklamaci něvěnoval patřičnou pozornost. Ještě jednou Vám přístroj dám k reklamaci, v týdnu mám cestu přes jednu z Vašich poboček, po té se obrátím na znalce.
S pozdravem
Stanislav Kopf
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.