Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10648Nemožnost uplatnit voucher a slibování vrácení peněz bez dodržení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2016, před 9 lety

Michaela Andrášková

Znění stížnosti

Dne 1.2.2016 jsem sem podávala stížnost, že jsem zakoupila voucher na jízdu obrněným transportérem ale nemohla jsem ho u spol. bighummer využít, že berslevu neproplácí jim jejich jízdy a mám se tedy obrátit na berslevu. Ty na mé emaily vůbec nereagovali, až když jsem podala výše uvedenou stížnost sem, tak mi napsali následující:

Dobry den.

V tuto chvili stale probiha audit spolecnosti Rabator, s.r.o.

Jako novy vlastnik jsem dal za ukol predevsim proverit a sparovat vsechny reklamace zakazniku s dluznymi castkami u partneru. Aby nedochazelo k vyplaceni na obou stranach. Vzhledem k tomu, ze se jedna o desitky tisic polozek, tak je to casove velmi narocny proces. Toto jeste nejakou dobu potrva, proto prosime o strpeni. Verime vsak, ze v prubehu unora nejpozdeji brezna by melo dojit k vyjasneni vsech dat a situace. Nasledovat bude navrh na reseni a pripadne kompenzace zakazniku.

Dekujeme za trpelivost a jsme s pozdravem

Konstantin Ciuntu, jednatel spolecnosti Rabator, s.r.o.


Již několikrát jsem jim psala další emaily s dotazy co se tedy bude dít, jelikož je konec dubna a stále se nic neděje. Ale opět bez odezvy, nikdo není schopen mi odpovědět. Ráda bych už tuto situaci vyřešila a měla klid od celé společnosti Rabator a hlavně abych měla své peníze u sebe.

Děkuji.


Produkt

Jizda obrněným transportérem u spol. Bighummer. Kod : 1498106-9935


Požadované řešení

Chtěla bych zpět své peníze když už je to více jak rok co jsem si kupon zakoupila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 10:56, před 9 lety

Pokud se společnost zavázala zprostředkovat smlouvu mezi spotřebitelem a třetí stranou, musí svému závazku dostát. Neučiní-li tak společnost ve sjednané době, ocitá se v prodlení. Nesplní-li společnost svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí spotřebitel poskytl výslovně nebo mlčky, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Oznámí-li spotřebitel společnosti, že mu jí určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje společnost tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost nás informovala, že pro zasílání dotazů je možné využít nové emailové adresy podpora@rabator.com. Nebude-li prodávající i nadále reagovat přes elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 10:08, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.