Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem si 2v1 ASUS s akcí 100% záruka spokojenosti, což obsahuje opravu zdarma a vyplacení nákupní ceny. Se zařízením jsem měl svatou trpělivost a všechny problémy jsem přecházel. Poté, co již tyto problémy byly nesnesitelné, obrátil jsem se na výrobce. Společnost předala reklamaci servisu sil.cz, který po mě vyžaduje 6 000 Kč za opravu displeje. Displej praskl svévolně umístěním tabletu do klávesnicové části. Displej je sám o sobě velice špatně proveden, při dotyku se zařízení prohýbá. Displej je samozřejmě dotykový. Softwarové chyby byly zcela upozaděny, i když je jich tam víc než dost...
ASUS Transformer Book T300LA
Oprava zařízení zdarma + vyplacení peněz z akce "100% záruka spokojenosti"
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis ani výrobce produktu totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.
Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.