Společnost


ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10649Neuznaná reklamace ASUS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2016, před 9 lety

Vlastimil Stříbrný

Znění stížnosti

Koupil jsem si 2v1 ASUS s akcí 100% záruka spokojenosti, což obsahuje opravu zdarma a vyplacení nákupní ceny. Se zařízením jsem měl svatou trpělivost a všechny problémy jsem přecházel. Poté, co již tyto problémy byly nesnesitelné, obrátil jsem se na výrobce. Společnost předala reklamaci servisu sil.cz, který po mě vyžaduje 6 000 Kč za opravu displeje. Displej praskl svévolně umístěním tabletu do klávesnicové části. Displej je sám o sobě velice špatně proveden, při dotyku se zařízení prohýbá. Displej je samozřejmě dotykový. Softwarové chyby byly zcela upozaděny, i když je jich tam víc než dost...


Produkt

ASUS Transformer Book T300LA


Požadované řešení

Oprava zařízení zdarma + vyplacení peněz z akce "100% záruka spokojenosti"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 10:52, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis ani výrobce produktu totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2016 14:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.