Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na přelomu června a července 2013 jsem uzavřela se společností smlouvu na dodání plastových oken a dveří a postupně zaplatila zálohu ve výši 73 000 Kč. Firma okna ani dveře nedodala a na urgence nereaguje (ani telefonicky ani e-mailem). Na začátku září jsem dodejkou odeslala ukončení smlouvy a žádost o vrácení zálohy. Dopis se vrátil jako nevyzvednutý. Firma není dle internetu v insolvenci.
Dodávka plastových oken do dvou bytů rodinného domu a 1 ks plastových vchodových dveří. Součástí dodávky jsou i zednické zapravení a likvidace starých oken.
Vrácení zálohy v plné výši a ukončení smlouvy nebo dodání prací v souladu se smlouvou.
|
Tweet |
Ve smlouvě byly stanoveny povinnosti obou stran. Vzhledem k tomu, že dle dostupných informací nebylo ze strany dodavatele plněno ani po dodatečné výzvě, má spotřebitel nárok dle § 517 občanského zákoníku na odstoupení od smlouvy.
Společnost není možné kontaktovat. Z tohoto důvodu bude řešení stížnosti ukončeno. Nyní doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud společnost nebude reagovat ani tak, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou.