Společnost


Daniel Tobolík

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10655Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2016, před 9 lety

Jiří Sládek

Znění stížnosti

Dne 30.3.2016 jsem objednal zboží a ještě tentýž den jsem dal příkaz k platbě v bance. Objednávka byla potvrzena obj.č.20160374.Po čtrnáctidenním nekomunikování a nereagování na telef. 724945283,který dle sdělení mob.operátora neexistuje jsem se snažil spojit s majitelem p.Tobolíkem jak telef. tak i mailem,ovšem bez jakékoli reakce.Na Heuréce jsem si přečetl, /bohužel pozdě/ recenze na tento internet.obchod. Po většině zákazníci reagují negativně.Dnes je 28.4.18.hodin , tj. měsíc od potvrzení objednávky a zboží nedodáno. Kdybych objednávku stornoval , nedostal bych ani zboží a ani vrácené peníze, viz reference o obchodu.


Produkt

Objednané zboží bylo v obchodě skladem.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky za zboží , nebo zaslání proplaceného a objednaného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 08:55, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.5.2016 13:51, před 9 lety


Jiří Sládek

Hodnocení:

Komentář: Dnes jsem obdržel konečně objednané zboží.Velice děkuji .Hezký den