Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10657Úhrada faktury za LED žárovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2016, před 9 lety

Milan Kail

Znění stížnosti

Má matka uzavřela s podomním prodejcem dne 2.2.2015 smlouvy na dodávku energii u spol.LAMA energy.Zároveň se smlouvou obdržela 5 kusů LED žárovek za zvýhodněnou cenu 5 Kč.Dne 13.1.2016 podala výpověď smluv u spol. LAMA energy.Dne 4.4.2016 byla vystavena faktura spol. BLUE OCEAN Management č.VF 162362 na částku 3146,00 Kč.Bohužel už nemůže dárek vrátit jelikož je použitý a uvedená částka se nám zdá předražená k běžné ceně tohoto produktu.


Produkt

1xbalení 3ks-1xPhilips LED(40W) E27 2700K a 1xPhilips LED(25W)E14 2700K FR a 1x Philips LED9,5W (60W)E27 2700K,3000K a 1x balení 2ks-1xPhilips LED(40W) E27 2700K a 1xPhilips LED(25W) E14 2700K FR


Požadované řešení

Žádáme o stornování vystavené faktury VF 162362.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 16:39, před 9 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitelka není povinna hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.

Spotřebitelka odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámila s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2016 11:16, před 9 lety

Vážený pane Kaile,

obeznámil jsem se s případem vaší matky, která s námi podepsala smlouvu 2.2.2015, další pracovní den proběhla verifikace, kde potvrdila svůj souhlas, poté jsme vyslali kurýra, který jí předal žárovky a po předání běžela 14 denní lhůta na odstoupení (my akceptujeme odstoupení do 1 měsíce). Nic z toho vaše paní matka nevyužila a odstoupení evidujeme až k 15.1.2016, což je skoro rok po sepsání smluv.

Máme pro vás návrh na vyřešení tohoto ,,sporu'', bude vás kontaktovat naše oddělení, kterým jsem dal v této věci pokyny.

S pozdravem,

Jakub smička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 10:30, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 21:49, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.