Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Má matka uzavřela s podomním prodejcem dne 2.2.2015 smlouvy na dodávku energii u spol.LAMA energy.Zároveň se smlouvou obdržela 5 kusů LED žárovek za zvýhodněnou cenu 5 Kč.Dne 13.1.2016 podala výpověď smluv u spol. LAMA energy.Dne 4.4.2016 byla vystavena faktura spol. BLUE OCEAN Management č.VF 162362 na částku 3146,00 Kč.Bohužel už nemůže dárek vrátit jelikož je použitý a uvedená částka se nám zdá předražená k běžné ceně tohoto produktu.
1xbalení 3ks-1xPhilips LED(40W) E27 2700K a 1xPhilips LED(25W)E14 2700K FR a 1x Philips LED9,5W (60W)E27 2700K,3000K a 1x balení 2ks-1xPhilips LED(40W) E27 2700K a 1xPhilips LED(25W) E14 2700K FR
Žádáme o stornování vystavené faktury VF 162362.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitelka není povinna hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.
Spotřebitelka odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámila s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.
Vážený pane Kaile,
obeznámil jsem se s případem vaší matky, která s námi podepsala smlouvu 2.2.2015, další pracovní den proběhla verifikace, kde potvrdila svůj souhlas, poté jsme vyslali kurýra, který jí předal žárovky a po předání běžela 14 denní lhůta na odstoupení (my akceptujeme odstoupení do 1 měsíce). Nic z toho vaše paní matka nevyužila a odstoupení evidujeme až k 15.1.2016, což je skoro rok po sepsání smluv.
Máme pro vás návrh na vyřešení tohoto ,,sporu'', bude vás kontaktovat naše oddělení, kterým jsem dal v této věci pokyny.
S pozdravem,
Jakub smička
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.