Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10658Chybně zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2016, před 9 lety

Lukáš Rejl

Znění stížnosti

U společnosti CZC byl zakoupen produkt Xiaomi MiBand - fitness náramek, jehož gumový náramek začal po 7 měsících puchřet a nakonec se v nejtenčím a zároveň nejnamáhanějším místě přetrhl (očko, které přidržuje pásek pokud se rozepne). Výrobce zjevně použil chybný materiál (či u tohoto kusu defektní), který nepřežil ani záruční dobu.
Pásek byl odeslán k reklamaci, která nebyla uznána s vysvětlením, že byl přetržen při neopatrném zacházení, bez jakéhokoliv vysvětlení, jak by toto zacházení mělo vypadat.
Vyřízení reklamace nebylo akceptováno, přičemž bylo obsluze obchodu ukázáno, že náramek je puchřením a praskáním poškozen i na ostatních místech, což janě ukazuje na nevhodnost použitého materiálu - tato argumentace byla akceptována a náramek byl odeslán k opakované reklamaci, přičemž doplňující informace byly doplněny na reklamační protokol.
Reklamace se opět vrátila jako zamítnutá, přičemž technik se ani neobtěžoval výrobek prohlédnout (vrátil se shodně zabalený jak byl odeslán), změnit komentář k reklamaci, natož aby se vyjádřil k doplňujícím informacím. Opět celou věc shodil pod stůl nicneříkajícím a ničím nepodloženým tvrzením o neopatrném zacházení.


Produkt

Xiaomi MiBand


Požadované řešení

výměna gumového řemínku - samotná elektronika je funkční


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2016 07:55, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2016 08:20, před 9 lety

Dobrý den pane Rejl.

Je nám líto, ale náramek je mechanicky poškozený. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje.
Xiaomi náramek také vlastním a náramek jsem si poškodil velice podobně a to neustálým vyndaváním a zandaváním chipu, Očko jsem pak utrhl,když se mi náramek zachytil za kliku. Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypracovat znalecký posudek.

Děkuji ta pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2016 23:36, před 9 lety


Lukáš Rejl

Dobrý den pane Stýblo.
Myslíte že jste si ho mechanicky poškodil při vyndavání, které je nutné k nabití náramku? Ono to ale bez toho nejde že? To je asi stejná logika jako považovat za neodbornou manipulaci utržená očka na tkaničky, protože zákazník si je dovolil zavazovat, někdy i dokonce několikrát za den! Za neodbornou manipulaci považuji něco nestadardního, nikoliv věc, kterou je nutné z podstaty činit. Ano, přiznávám, dovolili jsme si několikrát náramek odepnout a sundat ale vždy naprosto běžný způsobem. Výrobek je bohužel patrně tak nekvalitně vyroben, že i toto je nad jeho síly, a žádné zavadění za kliku v naše případě nebylo potřeba - jak byste možná později také sám poznal. Nemám problém s tím, pokud si chcete nechat zpracovat znalecký posudek, i když to jsou dle mého názoru zbytečně vynaložené prostředky. Otázkou je, zda hodláte k vyřešení případu přistoupit jako moderní prozákaznická společnost, který přijme zodpovědnost, že tento produkt v EU prodává s pro Čínu nepochopitelnou 2 letou zárukou a necháte si posudek vypracovat sami, případně zda půjde cestou nespokojeného zákazníka a negativní reference, a budu Vás ke zpracování posudku muset donutit. Pevně věřím, že si zvolíte první možnost.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2016 12:06, před 9 lety

Dobrý den pane Rejl.

Vzhledem k tomu, že reklamaci posuzuje autorizovaný servis , nemáme důvod jejich vyjádření měnit.Na opotřebení, či mechanické poškození se bohužel záruka nevztahuje.
Jak jsem již psal, v případě nesouhlasu si doporučuji nechat vypracovat znalecký posudek, který tvrzení servisu vyvrátí. dTest uvádí na stránkách odborné znalce, kteří by mohli posudek vypracovat.

Děkuji za pochopení .

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.5.2016 01:48, před 9 lety


Lukáš Rejl

Hodnocení:

Komentář: Dobrá tedy, Vaše volba. Opět potvrzujete, že Vaše společnost nepochopila důležitost spokojenosti zákazníků, zaspala tisíciletí a spoléhá na to, že většina zákazníků nebude ochotna se bránit proti šikanóznímu postupu servisů se zadáním zamítněte nejprve vše co půjde. Spolehněte se na má budoucí "doporučení" Vašeho obchodu a zároveň se spolehněte, že posudek necháte zpracovat Vy, i když to bohužel bude trvat déle, než by mělo.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
5.5.2016 08:06, před 9 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.