Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem od vás dostala dopis k uhrazení finanční částky ve výši 778,20 ( vč. penále).
Tuto částku jsem již uhradila dne 14.3. 2016.
Prosím o vyřízení, děkuji Sýkorová.
Sýkorová Jan, Rimavské Soboty 825, Případ č. 162883
Prosím o stornování.
|
Tweet |
Byla-li zaplacena dlužná částka a závazek tak byl splněn, není možné po spotřebitelce žádat další plnění. Byl-li dluh splacen, může spotřebitelka požádat společnost o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.
Dobrý den,
do správy nám do dnešního dne bylo předáno celkem 5 neuhrazených faktur. Aktuální stav jednotlivých faktur viz níže.
Ve prospěch případu č. 162883 , fa č. 782454, který je předmětem stížnosti, neevidujeme žádnou platbu. Za účelem identifikace platby hrazené dne 14.3.2016 prosím kontaktujte správce pohledávky na tel.: 270 005 555.
Dále ve správě evidujeme neuhrazené faktury č. 710208 a 590077.
Předaná faktura č. 452569 byla uhrazena platbou ze dne 11.9.2015 a faktura č. 425193 byla uhrazena 2.4.2015 na účet věřitele.
S pozdravem,
Mgr. Lukáš Pácl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.