Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zhruba tříměsíčním používání, trouba použita maximálně 12 x, se na přední části trouby, nad dvířky, smalt zbarvil do hněda a nejde to odstanit žádným mycím prostředkem. Začíná hnědnout i madlo trouby. Obrátila jsem se na prodejce a bylo mi sděleno, že mám kontaktovat servis. Zde jsem se dověděla, že pokud je výrobek zcela funkční, nemohou toto řešit. Obrátila jsem se na dovozce - firmu PRIVEST. Byla jsem vyzvána, abych poslala fotografie mého problému. Fotografie jsem odeslala a obdržela jsem odpověď, že se pan ředitel podívá a rozhodne. Toto proběhlo 3.9.2013. Nikdo mi neodpověděl. Dále jsem se rozhodla komunikovat přímo s prodejcem. Tomu ovšem dovozce odpověděl: "model GZ 0126 nemá dvojité odizolované dvířka jako třeba jiné výrazně draží modely. Horké výpary trouby proudí ven přes horní část dvířek, a to způsobí změnu smaltu u rámu dvířek. Zde se jedná vlastnost výrobku a běžné opotřebení při užívání. Nelze uznat na záruku. S pozdravem, Kind regards Ladislav Vavera"
Reklamace je proto vedena jako zamítnuta. Jak jsem již navrhla v předešlém emailu je možné nám výrobek poslat fyzicky a vše ještě necháme servisem zkontrolovat. Obávám se však, že zamítavé stanovisko se nezmění. S pozdravem a přáním hezkého dne Katerina Lachmanova". Konec citace z emailu ze dne 29. 10. 2013.
Troubu mám zatím doma, protože pokud ji odvezu prodejci, musím si obratem pořídit novou troubu s dvouvařičem. Obrátila jsem se i na Komoru soudních znalců, abych se ujistila, že jde o výrobní vadu, nikoliv o "vlastost výrobku". Byla jsem ovšem upozorněna, že znalecký posudek by byl držší než pořizovací cena trouby 2490,- Kč. To je zatím vše.
Předem děkuji za radu.
Trouba pečící Guzzanti GZ 0126 bílá, elektrická. Na štítku jsem výrobní číslo neobjevila. Pouze informaci, že byla vyrobena v Turecku.
Navrhované řešení: Uznání reklamace. Vrátím troubu a proti tomu mi budou vráceny peníze.
|
Tweet |
Spotřebitelka, paní Zborníková, nám sdělila, že prodávající uznal reklamaci jako opodstatněnou a souhlasí jak s vrácením peněz, tak s možností výběru jiného výrobku.
Hodnocení:
Komentář: Bezprostředně po zveřejnění mé stížnosti se mi dodavatel prostřednictvím reklamačního oddělení, paní Lachmanovou, ozval s tím, že má reklamace je uznána jako oprávněná a záleží na mém rozhodnutí, zda chci vrátit peníze, nebo zda si u nich odeberu jiné zboží. Jde asi hlavně o to, aby se člověk nenechal odradit a věc nevzdával. Jsem velice ráda, že je věc vyřízená a děkuji dodavateli, který o tom, že se jedná o "běžné opotřebení" nebyl zcela přesvědčen.