Společnost


Internet Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1066Reklamace stolní trouby GUZZANTI GZ 0126

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Anna Zborníková

Znění stížnosti

Po zhruba tříměsíčním používání, trouba použita maximálně 12 x, se na přední části trouby, nad dvířky, smalt zbarvil do hněda a nejde to odstanit žádným mycím prostředkem. Začíná hnědnout i madlo trouby. Obrátila jsem se na prodejce a bylo mi sděleno, že mám kontaktovat servis. Zde jsem se dověděla, že pokud je výrobek zcela funkční, nemohou toto řešit. Obrátila jsem se na dovozce - firmu PRIVEST. Byla jsem vyzvána, abych poslala fotografie mého problému. Fotografie jsem odeslala a obdržela jsem odpověď, že se pan ředitel podívá a rozhodne. Toto proběhlo 3.9.2013. Nikdo mi neodpověděl. Dále jsem se rozhodla komunikovat přímo s prodejcem. Tomu ovšem dovozce odpověděl: "model GZ 0126 nemá dvojité odizolované dvířka jako třeba jiné výrazně draží modely. Horké výpary trouby proudí ven přes horní část dvířek, a to způsobí změnu smaltu u rámu dvířek. Zde se jedná vlastnost výrobku a běžné opotřebení při užívání. Nelze uznat na záruku. S pozdravem, Kind regards Ladislav Vavera"

Reklamace je proto vedena jako zamítnuta. Jak jsem již navrhla v předešlém emailu je možné nám výrobek poslat fyzicky a vše ještě necháme servisem zkontrolovat. Obávám se však, že zamítavé stanovisko se nezmění. S pozdravem a přáním hezkého dne Katerina Lachmanova". Konec citace z emailu ze dne 29. 10. 2013.

Troubu mám zatím doma, protože pokud ji odvezu prodejci, musím si obratem pořídit novou troubu s dvouvařičem. Obrátila jsem se i na Komoru soudních znalců, abych se ujistila, že jde o výrobní vadu, nikoliv o "vlastost výrobku". Byla jsem ovšem upozorněna, že znalecký posudek by byl držší než pořizovací cena trouby 2490,- Kč. To je zatím vše.
Předem děkuji za radu.


Produkt

Trouba pečící Guzzanti GZ 0126 bílá, elektrická. Na štítku jsem výrobní číslo neobjevila. Pouze informaci, že byla vyrobena v Turecku.


Požadované řešení

Navrhované řešení: Uznání reklamace. Vrátím troubu a proti tomu mi budou vráceny peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2013 10:53, před 11 lety

Spotřebitelka, paní Zborníková, nám sdělila, že prodávající uznal reklamaci jako opodstatněnou a souhlasí jak s vrácením peněz, tak s možností výběru jiného výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2013 12:54, před 11 lety


Anna Zborníková

Hodnocení:

Komentář: Bezprostředně po zveřejnění mé stížnosti se mi dodavatel prostřednictvím reklamačního oddělení, paní Lachmanovou, ozval s tím, že má reklamace je uznána jako oprávněná a záleží na mém rozhodnutí, zda chci vrátit peníze, nebo zda si u nich odeberu jiné zboží. Jde asi hlavně o to, aby se člověk nenechal odradit a věc nevzdával. Jsem velice ráda, že je věc vyřízená a děkuji dodavateli, který o tom, že se jedná o "běžné opotřebení" nebyl zcela přesvědčen.