Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
bohužel jsem se zaregistroval na seznamce be2 a zaplatil VIP účet na 1 měsíc vše proběhlo dnes 30.4.2016. Kvůli referencím a způsobu činnosti této společnosti jsem se rozhodl vypovědět smlouvu. Jelikož byla platba provedena dnes mám ještě čas s tím něco udělat. Bohužel nedisponuji Faxem a písemné vypovězení bych volil až jako poslední možnost. Tedy bych raději použil možnost vypovězení služby skrz email na (zakaznickyservis@be2.cz), jelikož je tato možnost také uvedena ve smluvních podmínkách. Bohužel jsem se ale dočetl že společnost má ve zvyku neodpovídat na emaily Chtěl bych se tedy informovat pokud tedy smlouvu vypovím tímto způsobem zaniká společnosti nárok dále strhávat z mého účtu peníze a disponovat moji osobními udáji. A případné stržení peněz z mého účtu i přes výpověd by bylo porušení smlouvy ze strany společnosti be2 .
Prosím tedy o Vaší pomoc. Mockrát děkuji
VIP status 30.4.2016 u BE2
Zrušení smlouvy smazani profilu a osobních udaju.
|
Tweet |
Byla-li výpověď zaslána prostřednictvím elektronických komunikací, považuje se, že byla zachována písemná forma právního jednání a výpověď je tedy účinná.
Výpověď je nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Smlouvu byla v daném případě uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.
Vážený zákazníku,
upozorňujeme, že naše pracovní doba je od Pondělí do Pátku. Pokud jste poslali email, prosím buďte trpělivý, naše zákaznické centrum zodpoví Vaše dotazy v průběhu 3 pracovních dnů.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den. Dnes mi opravdu přišel od společnosti email, ve kterém jdem byl informovan, že me Vip členství bude ukončeno ke dni 30.5.2016 beru tuto záležitost za uzavřenou. Děkuji jak dtestu tak i spolecnosti be2 za kladne vyřízení.