Společnost


DIGI Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1067Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Marta Hořtová

Znění stížnosti

dne 20.9. jsme nahlásili poruchu set-top-boxu od Digi TV.
26.9. přijel technik a po neochotné prohlídce nám odřízl konec
koaxialu - přívod do set-top-boxu s tím, že je chyba v koaxialu,
nikoliv v jejich přístroji. Po další týdenní urgenci nám na DG TV
oznámili, že mají nahlášenou opravu jako vyřízenou. Přitom my jsme
technikovi zaplatili 500 Kč jako marný výjezd - bez opravy.
Po další urgenci nám telefonicky oznámili, že nám zašlou jiný
set-top-box - ale na naši námitku, že je odříznutý kabel - nemůžeme
tedy jejich další přístroj připojit - nám bylo písemně oznámeno, že
jsme odmítli náhradní řešení. Dopisem nás vyzývají, abychom jim
předali jejich přístroj s parabolou osobně nebo do jejich skladu a
ještě po nás chtějí platit 2 měsíce za služby, které nepoužíváme.
Dle smlouvy máme právo odstoupit od smlouvy - když oni neplní službu/když přístroj nefunguje/, ale vyhrožují nám soudy.


Produkt

od roku 2007 jsme zákazníky firmy Digi TV - občas byla reklamace na špatný příjem, rozhodli jsme se ukončit spolupráci


Požadované řešení

Odmítáme zaplatit za 2 měsíce provozu - když jsme nemohli používat
set-top-box/jejich vinou a ještě od nás vyžadují vrácení zpět s tím, že my musíme platit demontáž a doručení zpět na naše náklady.

Jsme ochotni z principu dojít až k soudu,aby nějaká spravedlnost
vůči zákazníkovi byla vymahatelná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 11:19, před 11 lety

Pokud je uplatněna reklamace, nemá prodejce nárok na proplacení nákladů, jestliže reklamaci neuzná dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud v tomto případě došlo k poškození technikem společnosti, společnost za ni odpovídá a je povinna uvést zařízení do původního stavu před zásahem technika.
V případě, že služba není poskytována kvůli překážce na straně poskytovatele služby, má spotřebitel nárok žádat slevu z ceny služby i v její plné výši.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 09:49, před 11 lety

Společnost DIGI Czech Republic, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2014 09:50, před 11 lety


Marta Hořtová

Hodnocení: