Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamní akci (vrácení kupní ceny při poruše výrobků zn. ASUS) spol. ASUS pořádá spol. ASUS promotions, která si stanovila taková pravidla, že zakoupený produkt musí být do 15 dnů od zakoupení zaregistrován na webu spol. ASUS promotions a musí být zaslána kopie dokladu o koupi, aby zákazníkovi vznikl nárok na uplatnění požadavku na vrácení peněz při poruše výrobku.
Tyto podmínky však zákazníkům při koupi nijak nesdělují a tak jsem si nový NTB ASUS zaregistroval na webu spol. ASUS, nikoliv na webu ASUS promotions (kdo má tušit, že reklamní akce nepatří spol. ASUS?) a tak při poruše SSD disku jsem chtěl uplatnit požadavek na vrácení peněz, ale bylo mi sděleno, že jsem nesplnil podmínky pro vrácení peněz (registraci na webu ASUS promotions) a tak na vrácení kupní ceny nemám nárok!!! To, že jsem zaregistroval výrobek na webu spol. ASUS nestačí!!!
"Vtipně nastavené podmínky reklamní akce o kterých zákazníci nejsou řádně informováni" znamená přes bombastickou reklamní akci s vrácením kupní ceny, že jen malé procento zákazníků má šanci na splnění těchto podmínek.
Proto si myslím, že se jedná o klamavou reklamu, protože není určena všem zákazníkům, ale jen "vyvoleným", kterým se podaří nějak získat informace o podmínkách této akce!
Seriózní firma by toto plnění při poruše výrobku měla poskytnout všem zákazníkům, kterým se výrobek porouchá a ne jenom těm "šťastným", kterým se podaří splnit "šikovně" nastavené podmínky akce!!!
Je to diskriminační jednání a podvodná reklama s utajenými podmínkami!!!
S pozdravem Šťastný.
Zenbook ASUS UX305
Vrácení kupní ceny, slibované v reklamní akci.
|
Tweet |
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.
Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.
V daném případě budě podstatné, jakým způsobem byla spotřebiteli prezentována informace o podmínkách zmíněné propagační akce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.