Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#10672Internet v lokalitě Kladno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2016, před 9 lety

Marek Sinada

Znění stížnosti

Nefunkční internet po téměř celý víkend 30.4.-1.5.(s krátkými přestávkami, kdy krátce fungoval). Na technické podpoře nahrán hlasový záznam, že na odstranění se intenzivně pracuje. 2 dny??? To nepovažuji za adekvátní bez finanční kompenzace.


Požadované řešení

Finanční sleva za dané období. Tj. zákazníkům toto období odečíst z vyúčtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 08:52, před 9 lety

V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora v první řadě ihned upozornit, aby mohl provést nápravu. Sama společnost uvádí pro účely nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC následující informaci: " V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz."

Pokud by však zjištěné závady i přes jejich nahlášení podnikateli nebyly odstraněny a nadále přetrvávaly, doporučujeme spotřebiteli vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.

V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2016 16:43, před 9 lety

Výpadky služeb bohužel občas nastanou, i když se jim veškerými technickými opatřeními snažíme předcházet. Klienta jsme dnes s omluvou kontaktovali, za období výpadku jsme mu cenu za služby odúčtovali a zároveň jsme se dohodli na odpovídající kompenzaci. Podle svého vyjádření byl klient s tímto řešením spokojen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2016 16:47, před 9 lety


Marek Sinada

Zcela souhlasim s vyjadrenim UPC, jsem spokojen. Dekuji dTestu i pristupu UPC.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2016 17:12, před 8 lety


Marek Sinada

Hodnocení: