Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#10674Reklamace svářečky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2016, před 9 lety

Ivo Ďuriš

Znění stížnosti

Dne 30.4 2016 u společnosti Hecht jsem zakoupila svářečku která vůbec nefungovala dne 1.5 2016 jsem ji vrátila pro nefunkčnost nepoužitou na prodejnu.Chtěla jsem vrátit peníze za nekvalitní výrobek.K mému překvapení mi prodavač na prodejně zdělil že společnost Hecht peníze za vadné zboží nevrací.Zboží jsem vlastnila necelých 24 hodin a pro jeho nefunkčnost ho nemohla používat.


Produkt

svářečka


Požadované řešení

Vráceni peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2016 23:15, před 9 lety

Odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva sjednána za využití prostředků umožňující komunikaci na dálku nebo mimo obchodní prostory společnosti. Bylo-li však zboží zakoupeno v "kamenné" prodejně, není možné tohoto práva využít.

Nemá-li však věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná a spotřebitel může věc reklamovat. Obecný vzor pro uplatnění reklamce je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3275/reklamace-vyrobku.

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Pokud se vada na zboží projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, musel by prodávající v případě soudního sporu prokázat, že věc nebyla vadná již v době převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 14:48, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.