Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Na internetu má AAA Auto vystaveno spoustu vozů na prodej, ale když tam zavoláte, tak je prý vůz čerstvě prodaný a že inzeráty mažou až po týdnu od prodeje, protože do týdne má nakupující možnost vůz vrátit. Ale protože je sleduji dlouhodobě a ty inzeráty tam jsou stále i po měsíci a oni nejsou ani schopni přiznat pravdu, tak to mě dost štve, protože si vybírám vůz a stále narážím na ty samé inzeráty. To je proboha nemůžou smazat a ukazovat lidem pouze aktuální nabídku? Kdo se v tom má vyznat, mockrát jsem tam volal a když už mě dostali do bazaru, tak mi nabízeli úplně jiná a otřesná auta...
Podvodné inzeráty vozů od AAA Auto
Prosím o nápravu a aktualizaci všech serverů na kterých má tato firma vystavené své inzeráty s nabídkou automobilů, aby vystavovali pouze vozy, které opravdu mají a nelhali lidem, kteří se na vůz chtějí podívat.
|
Tweet |
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.
Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.
Vážený pane Valere,
děkujeme za Váš podnět, který jsem předala kolegům na příslušné oddělení. Pokud máte zájem, napište prosím na svatopluk.pour(zavinac)aaaauto.cz a kolega s vámi individuálně projde Vaši představu, abyste byl spokojen.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Děkuji za snahu a ještě prosím, aby Vaši prodejci po telefonu neříkali, že je auto právě prodané, když na něj zavolám po několikáté po delší době.
Nyní dáváme společnosti prostor, aby mohla na vývoj případu reagovat.
Ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
Pokud ani spotřebitel již nemá nic, co by k případu doplnil, žádáme jej o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Byl jsem na pobočce v Praze před dvěma týdny, protože jsem tam volal na auto, které je v Brně, abych tam složil zálohu. To ještě bylo v pořádku, ale na místě jsem se dozvěděl, jak je to auto ve špatném stavu, co vše nefunguje, ale po telefonu, když jsem se na to ptal, tak mi o něm nic špatného neřekli. Protože se to stalo už po několikáté, tak nevím co si o tomto bazaru myslet. Stát se to v jiné firmě, tak po tolika chybách ty lidi vyhodí, ale tady očividně klamou zákazníky, jen aby je dostali do bazaru. Bohužel jsem tam za poslední 2 měsíce byl asi 7x a ještě auto nemám, protože pokaždé to dopadlo stejně - navnadili, přijel jsem a nic. Tyto praktiky jsou mi odporné, ale to je podle chování zaměstnanců asi povinné...