Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, 26.4.t.r. jsem si koupil hermelínovou pomazánku vyrobenou pro Penny vaničku 150g. Marně jsem hledal výrobce a ani se nedivím že je utajený,neboť být výrobcem tohoto výrobku bych se hluboce styděl.Dělal jsem 35 let v mlékařství, proto něco vím o mléčných výrobcích a též o sýrech. Jsem odpůrcem bývalého komunistického režimu,ale tento výrobek by se na trh v této době nedostal. Velmi by mě zajímalo,zdali někdo z managementu Penny tuto pomazánku ochutnal? Vřele doporučuji,ale současně upozorňuji,že toto s odpuštěním není k žrádlu.Je dobré si přečíst též složení,už z toho naskakuje husí kůže.
Výrobek byl zakoupen v Penny Nový Bydžov.Co mohu udělat pro vyřešení mé stížnosti? Takovíto výrobci by měli být za toto trestaní.
Hermelínová pomazánka 150g spotřeba do 5.5.
Výrobek zakázat, uvědomit obchodní inspekci.
|
Tweet |
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.