Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10678Neznámý výrobce, nekvalitní výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2016, před 9 lety

Radomír Čtvrtečka

Znění stížnosti

Dobrý den, 26.4.t.r. jsem si koupil hermelínovou pomazánku vyrobenou pro Penny vaničku 150g. Marně jsem hledal výrobce a ani se nedivím že je utajený,neboť být výrobcem tohoto výrobku bych se hluboce styděl.Dělal jsem 35 let v mlékařství, proto něco vím o mléčných výrobcích a též o sýrech. Jsem odpůrcem bývalého komunistického režimu,ale tento výrobek by se na trh v této době nedostal. Velmi by mě zajímalo,zdali někdo z managementu Penny tuto pomazánku ochutnal? Vřele doporučuji,ale současně upozorňuji,že toto s odpuštěním není k žrádlu.Je dobré si přečíst též složení,už z toho naskakuje husí kůže.
Výrobek byl zakoupen v Penny Nový Bydžov.Co mohu udělat pro vyřešení mé stížnosti? Takovíto výrobci by měli být za toto trestaní.


Produkt

Hermelínová pomazánka 150g spotřeba do 5.5.


Požadované řešení

Výrobek zakázat, uvědomit obchodní inspekci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 09:53, před 9 lety

Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2016 17:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.