Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,28.4.mi byl doručen klínový podhlavník za 457,00,problém je v tom že se mi nenafouknul do požadované a udávané na prospektu velikosti ,místo 15cm.na jedné staně 11cm,na druhé straně 12cm,o s tím budem to reklamovat? Žebráková,číslo dokladu je 100628986
Požadovala bych výrobek vyměnit
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc má v době převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly, popřípadě které prodávající nebo výrobce inzeroval. Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může kupující při uplatnění reklamace požadovat dodání věci nové. Jestliže nelze dodat novou věc bez vad, má kupující právo odstoupit od smlouvy.
Bude-li reklamace prodávajícím uznána, má kupující rovněž nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací (např. poštovné).
Pro formulaci dopisu lze vycházet ze vzoru, který je volně k dispozici v níže uvedeném odkazu. Reklamaci doporučujeme podat písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou a zaslat prodejci společně se zbožím.
https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, popř. odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.