Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10679Stížnost na výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2016, před 9 lety

Eva Žebráková

Znění stížnosti

Dobrý den,28.4.mi byl doručen klínový podhlavník za 457,00,problém je v tom že se mi nenafouknul do požadované a udávané na prospektu velikosti ,místo 15cm.na jedné staně 11cm,na druhé straně 12cm,o s tím budem to reklamovat? Žebráková,číslo dokladu je 100628986


Požadované řešení

Požadovala bych výrobek vyměnit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 10:36, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc má v době převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly, popřípadě které prodávající nebo výrobce inzeroval. Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může kupující při uplatnění reklamace požadovat dodání věci nové. Jestliže nelze dodat novou věc bez vad, má kupující právo odstoupit od smlouvy.

Bude-li reklamace prodávajícím uznána, má kupující rovněž nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací (např. poštovné).

Pro formulaci dopisu lze vycházet ze vzoru, který je volně k dispozici v níže uvedeném odkazu. Reklamaci doporučujeme podat písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou a zaslat prodejci společně se zbožím.

https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, popř. odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2016 17:00, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.