Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1068Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Miloslava Holečková

Znění stížnosti

Dne 18.12.2012 jsme zakoupili v prodejně Alza notebook Lenovo Z580, vínové barvy. Po půl roce se objevila závada na připojení s wifi, obrátili jsme se přímo na servisní středisko Lenovo a NT byl předán k reklamaci, kde byla vyměněna Wifi karta, po vrácení NT závada přetrvávala, proto jsme se znovu obrátili na servis, po tel. dotazu nám bylo 16.7. sděleno, že v servisu vše funuje. Další tel. dotaz byl 19.7. a bylo nám řečeno, že na NT se 18.7. začalo pracovat, sice nevím na čem, když 16. fungoval. Dalším tel. dotazováním 23.7. nám bylo řečeno, že NT byl polit a opravu si musíme uhradit, 30.7. nám byla zaslána cenová nabídka na 3500.- Kč, s čímž jsme nesouhlasili. NT byl zaslán zpět neopraven a poškozen servisem. Přinesli jsme ho zpět na Alzu, kde bylo zjištěno, že NT nejde ani zapnout. Alza zaslala NT do servisu, ale ten reklamaci neuznal. Nyní mám nefunkční Notebook ve skříni a nevím co dál.


Produkt

Lenovo IdeaPad Z 580 vínová barva, model 201135, NT336b4c5d


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, tento model se již nevyrábí. Servis nás měl ihned informovat o vzniklé situaci, naopak nám odmítli poskytnout nahrávané rozhovory, kdy jsme celou reklamaci řešili. Z těchto nahrávek by bylo zřejmé, že došlo k pochybení servisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2013 09:24, před 11 lety

Vážená paní Holečková,

Vaši stížnost prověřím a budu Vás ve středu 4.12. kontaktovat.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 12:56, před 11 lety

Spotřebitelka nás 6.12.2013 informovala, že jí peníze byly proplaceny. Protože již bylo dohody dosaženo, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.