Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 18.12.2012 jsme zakoupili v prodejně Alza notebook Lenovo Z580, vínové barvy. Po půl roce se objevila závada na připojení s wifi, obrátili jsme se přímo na servisní středisko Lenovo a NT byl předán k reklamaci, kde byla vyměněna Wifi karta, po vrácení NT závada přetrvávala, proto jsme se znovu obrátili na servis, po tel. dotazu nám bylo 16.7. sděleno, že v servisu vše funuje. Další tel. dotaz byl 19.7. a bylo nám řečeno, že na NT se 18.7. začalo pracovat, sice nevím na čem, když 16. fungoval. Dalším tel. dotazováním 23.7. nám bylo řečeno, že NT byl polit a opravu si musíme uhradit, 30.7. nám byla zaslána cenová nabídka na 3500.- Kč, s čímž jsme nesouhlasili. NT byl zaslán zpět neopraven a poškozen servisem. Přinesli jsme ho zpět na Alzu, kde bylo zjištěno, že NT nejde ani zapnout. Alza zaslala NT do servisu, ale ten reklamaci neuznal. Nyní mám nefunkční Notebook ve skříni a nevím co dál.
Lenovo IdeaPad Z 580 vínová barva, model 201135, NT336b4c5d
Požaduji vrácení peněz, tento model se již nevyrábí. Servis nás měl ihned informovat o vzniklé situaci, naopak nám odmítli poskytnout nahrávané rozhovory, kdy jsme celou reklamaci řešili. Z těchto nahrávek by bylo zřejmé, že došlo k pochybení servisu.
|
Tweet |
Vážená paní Holečková,
Vaši stížnost prověřím a budu Vás ve středu 4.12. kontaktovat.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací
Spotřebitelka nás 6.12.2013 informovala, že jí peníze byly proplaceny. Protože již bylo dohody dosaženo, bude stížnost uzavřena.