Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10684Nepřijatelná cena faktury za žárovky z důvodu odstoupení od smlouvy s fy LAMA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2016, před 9 lety

josef pečinka

Znění stížnosti

Dnes, dne 2.5.2016 jsem obdržel fakturu na zaplacení žárovek v ceně 3630Kč i s DPH.
Jelikož jsme prostřednictvím kurýra obdrželi zásilku s obsahem :
2ks (60W)9W E27-ES
4ks (25W)4W E14-ES
jeví se nám cena uvedená ve faktuře jako značně předražená.
Navíc obsah dodávky obsažené ve faktuře neodpovídá skutečnosti,nedostali jsme typ (40W)E27.
Jelikož ani obsah textu faktury činí tuto nepřehlednou- nejsou uvedeny ceny 1ks za každý typ žárovky, konzultoval jsem tuto záležitost ihned telefonicky s vaší pracovnicí,která mně sdělila,že cena je jednotná (605 kč/1ks) a v této ceně jsou zahrnuty náklady na dovoz zásilky kurýrem + technické náklady.Toto mělo být také rozepsáno ve faktuře.
V běžném obchodě dostanu tyto žárovky v ceně cca200 resp.100kč ,takže cena za kurýra a náležitoti v navýšení na vaše zjednodušení výsledné ceny žárovky na 605 Kč s efektem DPH je přemrštěný.
Já jsem v dopise na fy LAMA slíbil,že žárovky zaplatím, protože jsem několik ihned použil,ale před tím než zaplatím,žádám Vás o zaslání nové stylizované a cenově upravené faktury.
Ze způsobu provedení mi doručené faktury není totiž dost jasné, jak platíte daně. e-mail : pecinci.vsetín@ seznam.cz


Produkt

žárovky


Požadované řešení

Nová cenově upravená faktura


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 17:52, před 9 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Závislost smluv spatřujeme v podmíněnosti stanovení ceny zboží na trvání smlouvy s třetí stranou.

Spotřebitel není povinen hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.

Spotřebitel odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží, pokud o to spotřebitel požádá. Na tomto dokladu musí být uveden datum prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími obchodní firmu. Při prodeji výrobků s následnou dodávkou musí doklad obsahovat také místo určení a datum dodávky. Nevystaví-li prodávající na žádost spotřebitele tento doklad nebo neuvede všechny povinné údaje, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitel muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2016 07:30, před 9 lety

Vážený pane Pečinko,

obeznámil jsem se s vaším případem, kdy vám byla vystavena špatně faktura. Za tuto procesní chybu se omlouvám, dle toho, co jsem si nechal zjistit, tak vám byla ihned vystavena faktura nová, kterou jste uhradil.

Celou stížnost tedy beru jako vyřízenou.

Děkuji,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 10:56, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2016 09:49, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.