Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#10685Vymáhaní pohledávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2016, před 9 lety

Zbyněk Jaroš

Znění stížnosti

byl jsem telefonicky kontaktován pracovníkem helvetia cca před 1 rokem který mi uproně nabízel prášky na hubnutí tvrdil mi že se jedná o vzorek scela zdarma na dobu cca 14 dní leky skutečně dorazily avšak ja jsem ihned psal email na tu to firmu že si již nepřeji žadné další leky ani výrobky tím pro mne věc byla uzavřena v pátek 29.května mě kontaktoval pracovník M.B.A. s tím že mam dluh u teto firmy ja jsem ale nic neobdržel ani nic neobědnával navíc jsem se před rokem a to v červenci stěhoval do jineho města a jiného okresu tudíž firma nemohla další výrobky posílat nemohla znát mou novou adresu z hora výše již uvedeno jsem tenkrát posílal email že nechci další jejich produkty pokud nějaké samy od sebe poslaly nemohl jsem si je osobně převzít nechci se mýlit ale tohle je chyba vaší firmy a pokud první produkt který jsem obdržel a doslovně mi bylo řečeno že je zdarma a nebyl tak je chyba ve vašich pracovnících a nutí mě se zamyslet jestli to nejsou praktiky tzv. šmejdů kteří se mermomoci snaží okrádat lidi s pozdravem jaroš


Produkt

leky na hubnutí


Požadované řešení

okamžitě stornovat všechny kontakty na mou osobu firmě M.B.A. odeslat dopis a zastavit vymáhání finančních prostředků vůči mé osoby s pozdravem jaroš


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2016 09:49, před 9 lety

Společnost by v případě sporu musela prokázat, že zboží spotřebiteli dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu. Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Pokud bude výpověď zaslána s využitím provozovatele poštovních služeb, má se za to, že výpověď byla společnosti doručena třetí pracovní den po odeslání.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2016 10:13, před 9 lety

Vážený pane Jaroši,

dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu .
Před časem jste byl kontaktován naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostal nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného produktu - Uvítací balíček byl v pořádku dodán a uhrazen (číslo zásilky: DR1190886177U).

Dále jste dostal informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek. Pokud tedy od Vás do 7 dnů po přijetí uvítacího balíčku nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější. Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .

Jestliže se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.

Nemáme od Vás žádnou zprávu ani telefonicky, ani písemně (ani emailem). Po Uvítacím balíčku jsme tedy expedovali další zásilky - Vy jste některé vrátil a některé zůstaly neuhrazené a nevrácené. V příloze zasíláme přehled zásilek.

Dále jsme Vám zaslali celkem 5 upomínek poštou - ani na jednu jste nereagoval. Také jsme se Vám pokoušeli několikrát dovolat ale nedovolali jsme. Zkoušeli jsme Vás telefonicky kontaktovat ve dnech:

9.1.2016
23.1.2016
13.2.2016
16.4.2016

Bohužel jste s námi vůbec nekomunikoval a proto byla celá záležitost předána společnosti MBA Consulting, s.r.o.

Bohužel nemůžeme Vám "jen tak" vymazat pohledávku. Napište prosím zda jste neuhrazené a nevrácené zásilky obdržel či nikoliv, podle toho budeme postupovat dál.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2016 10:32, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2016 13:38, před 9 lety


Zbyněk Jaroš

dobrý den takže na upomínky jsem ani reagovat nemohl protože jsem se stěhoval do jiného okresu a to již v srpnu 2015 a už vůbec jsem nemohl přebírat zásilky když chodily na starou adresu pokud pošta doručí něco do schránky jen tak a ne do vlastních rukou jak by to mělo být nemůžu brát v potaz vaši stížnost za oprávněnou od srpna 2015 žiji na jiné adrese v jiném městě i jiném okrese upomínky tedy nemohly být doručeny do mé schránky ani do vlastnich rukou navíc co se týká vašich produktů ještě na staré adrese jsem vám posílal emailem že si již nepřeji žádné vaše další produkty s pozdravem jaroš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2016 14:00, před 9 lety

Dobrý den,

jak jsme Vám již psali v předešlé zprávě tak jsme se Vás pokoušeli kontaktovat i telefonicky a to několikrát.

Protože jste nám tři zásilky vrátil zpět, odepisujeme dvě neuhrazené a nevrácené zásilky s tím, že dle Vaší zprávy jste je neobdržel.

Neevidujeme tedy již žádnou pohledávku.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.6.2016 21:24, před 9 lety


Zbyněk Jaroš

Hodnocení: