Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#10691Vynucené členství, neplnění obchodních podmínek placené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2016, před 9 lety

Romana Körmendyová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 22.3.2016 jsem také naletěla seznamce Be2, momentálně mám i přes nechuť být členem Be2 prodloužené členství do 22.7. 2016. Nelze dokázat, že při platbě vyjímečné nabídky členství se nezobrazoval dovětek, že následuje prolongované členství, s tím jsem se smířila, peníze samozřejmě nevrátili s dovětkem, že je mezi námi právoplatný obchodní styk a že musím dodržovat obchodní podmínky.Momentálně je nedodržují oni. Dnes jsem jim odeslala po mailu zprávu:
Dobrý den, žádám o navrácení platby za VIP členství ve Vaší seznamce z důvodu omezení placených služeb z Vaší strany,Dne 22.4. jsem žádala o zrušení služby a navrácení zaplacení finanční
částky za prodloužení členství do 22.7. 2016. Trváte si na svém, že mezi
námi vznikl obchodní styk a já musím dodržovat Vaše pravidla. Vy jste službu
omezily, Bráníte mi ve vložení fotografie, s dovětkem, že na mojí nástěnku
nikdy nic nezavěsíte. Dále uživatelé Vaší seznamky pro mě zpřístupnili
fotografie, vy ale znemožňujete jejich zobrazení. Slibovali jste pravidelnou
nabídku možných partnerů zasíláním nabídek na mojí mailovou adresu, to se
také neděje. Služby, které momentálně pro mě provozujete neodpovídají Vaší
nabídce, proto žádám o navrácení finanční částky 2247,-Kč na můj BÚ
155507922/0600 a to neprodleně. V případě nenavrácení finanční částky budu
kontaktovat Českou obchodní inspekci, D test a ochranu spotřebitelů v
zahraničí : www.evropskyspotrebitel.cz,
http://www.evropskyspotrebitel.xn--cz%2Cspolenost-zzb/).

Jak Vy tvrdíte, vznikl mezi námi obchodní vztah, který platí pro obě
strany!!!

Fotodokumentaci Vašich stránek s mým přihlášením, kde je uvedený datum a
rozsah Vámi momentálně mnou hrazených služeb mám. V případě potvrzení mých
výše napsaných slov doručím následovně, ale myslím si, že to není ani
zapotřebí, sami víte, jaké služby mi momentálně nabízíte.
Následovala velice fádní odpověď, viz níže:

dekujeme Vám za zprávu.

****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****

Podle následujícího postupu mužete do svého profilu na be2 vložit až pet fotografií:

Na hlavní stránce svého profilu prosím zvolte záložku "Můj profil" a následně klikněte na tlačítko "Upravit fotku". Vhodné profilové foto můžete následně vybrat buď přímo ze svého počítače, nebo jej nahrát ze svého Facebook-ového profilu. Vaše fotografie by přitom měla být:

- ve formátu jpg, .gif, .bmp, nebo .png .
- menší než 5MB a o velikost alespoň 288 x 360 pixelů.

Ujistěte se prosím také, že je Vaše tvář na fotce zřetelně rozpoznatelná a fotografie je v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.

Po vložení profilové fotografie/ fotografií budou tyto během 24 hodin předány ke schválení našemu Zákaznickému servisu. Pokud bude Vaše foto zamítnuto, budete o tom informován/a prostřednictvím emailu.

Mějte prosím na paměti, že Váš potenciální partner by rád viděl, jak skutečně vypadáte. Z tohto důvodu jsou zamítány fotografie, na nichž není jasně rozpoznatelná Vaše tvář, fotografie s dětmi, fotografie celebrit, skupiny více osob, "krajinky" či komiksové postavičky.

****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****

S prátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register Luxembourg, B 123206
Authorisation 118042/A
Managing Director: Laetitia Pateau
------------ Original Message -----------
Mám ofocené stránky Be2 (z monitoru počítače,včetně data a hodiny,které potvrzují moje předchozí slova o omezení).


Produkt

VIP členství s prolongací s omezenými službami


Požadované řešení

Požaduji navrácení finanční částky 2.247,-Kč z důvodů neplnění podmínek služby a následné zrušení VIP členství bezodkladu. Nestojím o nápravu a opravu přístupu k mým službám. Dle mého názoru se jedná o úmyslné jednání Be2 jako odplata, že jsem požadovala zrušit členství a zároveň jim odebrala souhlas s nakládáním s mými osobními údaji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2016 08:24, před 9 lety

Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky zprovozněna dle sjednaných podmínek, mohlo by se jednat o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka by měla právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě společnost vrátí úhrady za službu, neboť spotřebitelka nemohla využít tuto službu. Nevrátí-li společnost spotřebitelce úhradu za službu, bezdůvodně by se obohatila. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2016 08:53, před 9 lety

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.


V rámci platebního procesu jste nám poskytli souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub.


Mějte prosím na paměti, že obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem, jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru.

Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/ ukončení platby, jste s námi vstoupili do obchodního vztahu a souhlasili jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
Pokud není možné včasnou a řádnou výpověď prokázat, refundace uhrazeného poplatku není k dispozici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2016 10:29, před 9 lety


Romana Körmendyová

Dobrý den, odpověď společnosti Be2 se netýká stížnosti, kterou jsem podala. Jedná se o
automatickou odpověď, která řeší členství, ale ne omezení služeb, na které jsem podávala stížnost. Po týdnu zkoušení vložit fotografii na mojí nástěnku je dovětek společnosti, že nikdy nic nedovolí připnout na mojí nástěnku stáloe stejný, při odklepnutí na vložení fotografie z z počítače se nic nezobrazuje a přesměrování na facebok, odkud je také možné vložit foto je také nefunkční Dále nabídka partnerů, která mi pravidelně docházela na mailovou adresu je od 24.4. neplněna, nedochází žádné nabídky. Pošta, která mi dochází na můj profil na Ber2 od seznamkových partnerů je pro mě nepřístupná. Např. v poště je zpráva, že někdo pro mě zveřejnil svoje foto, ale po otevření zprávy, která mě nasměruje na fotky a profil dotyčného mi je provozovatelem fotografie skrytá s dovětkem, ať jsem fér a vložím své foto, jinak nemůžu vidět foto potenciálních partnerů. Je znemožněno vložení profilové fotografie, dále znemožněno prohlédnutí fotografií, které mi povolili uživatelé si prohlédnout. Do 22.4. jsem povolila zpřístupněné mých fotografií několika potenciálním partnerům, ty následně povolili vidět jejich fotky mě. I to je momentálně omezené, opět rozmazaná fotka s přepisem přes foto, s oznámením, ať jsem fér.
Z výše uvedeného důvodu neplnění placené služby odstupuji od smlouvy na placené VIP členství a žádám o navrácení zaplacené částky 2247,-Kč za neúplné služby.
Vkládám fotografie obrazovky mého profilu a pošty s následným rozmazáním fotek a dovětkem, který potvrzuje mojí stížnost. Na monitoru je úmyslně zachycen i datum a hodina.
Körmendyová Romana
Přikládám foto z profilové stránky. Daří se mi vložit pouze 1 přílohu, následně mohu odeslat další.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2016 11:50, před 9 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě a spotřebitelce je znemožněno využívat tuto službu, byla smlouva porušena podstatným způsobem (jak již bylo uvedeno v předchozím vyjádření dTestu). Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se závazek od počátku.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2016 13:48, před 9 lety

Zašlete nám prosím svou fotografii v příloze emailu a my ji za Vás do Vašeho profilu vložíme (pokud bude odpovídat podmínkám pro vložení profilové fotografie).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2016 17:08, před 9 lety


Romana Körmendyová

Dobrý den, v odpovědi není reagováno na původní dopis, vůbec neřeší ani nereagují na omezení služeb. Vše podstatné je bez odpovědi. Připomínám, že jsem měsíc měla vloženou fotografii na profilu, kterou jsem smazala po nesouhlasu se zrušením služeb, takže vím, jak jsem fotografii původně vkládala, což mi následně znemožnili. Momentálně neřešíme prolongované členství, ale omezení služeb ze strany Be2, kterých si musí být vědomi, pokud do 22.4. 2016 vše fungovalo a od uvedeného data již nefunguje. Žádám adekvátní odpověď na zrušení členství a navrácení poplatku 2247,-Kč z důvodu neodpovídajících služeb, které jsou výrazně omezené po uvedeném datu. Rozmazání fotografií, které jsou od VIP členů pro mě zpřístupněné atd.
Stále trvám na adekvátním řešení a to je zrušení členství a navrácené poplatku za nefunkční a neodpovídající služby. Körmendyová Romana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2016 09:28, před 9 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2016 11:40, před 9 lety

Dobrý den paní Körmendyová,

dovolte nám reagovat na Váš poslední email.

Dne 25.04.2016 a 29.04.2016 jsme Vám Vaše dotazy odpovídaly a podali jsme Vám vysvětlení ohledně Vašeho VIP členství a jeho prodloužení. Všechny kopie naší konverzace přikládáme v příloze. Ani na jeden email jsme od Vás odpověď do dnešního dne nedostali.
Vaše členství bylo aktivováno dne 22.03.2016 o čem jste obdrželi i potvrzení přímo na Vaši registrační adresu, kopie je také v příloze. Byli jste řádně informována o podmínkách členství, cenách a potřebné výpovědi, pokud byste už o člensto neměli další zájem. Vaše řádná a včasná výpověď nebyla do dnešního dne přijata - t.j.nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období.

Jak jsme Vás informovali dne 25.04.2016, Vaše členství bylo prodlouženo v souladu s našimi obchodními podmínkami. Prémiové členství je platné a aktivně do 23.07.2016.

Přílohy, které jste nám přeposlali dne 03.05.2016 nejsou čitelné - prosím viz přílohu obrazky, tak jak jsme je obdrželi. Z naší strany není možné se k vaše problému adekvátně vyjádřit, pokud nám neprepošlete čitelné přílohy.

Naše zákaznické centrum neeviduje v databázi žádnou stížnost ohledně vašich problémů s nahráním fotografie. Pokud jste měli problém fotografii nahrát mohli jste se obrátit na zákaznické centrum, fotografii by překontrolovali a popřípadě by ji do Vašeho profilu nahráli přímo z jejich strany. Jak jsme Vám již potvrdili, na daný problem nebylo možné z naší strany reagovat a ani vám s problémem pomoci, protože jste nám o tom neinformovali.

Emailové oznámení nedostáváte z důvodu, že jste si je vypnuli ve svém profilu. prosím viz přílohu notifikacie_off. Stejně nemáte ve svém profilu nahranou profilovou fotografii. Z tohoto důvodu není možné z Vaší strany vidět profilové fotografie dalších členů.

My na be2 také věříme, že je pouze fér, pokud si může uživatel prohlížet fotky jiných členů stránky jen za předpokladu, že má v profilu nahranou svou vlastní fotografii.

V případě tedy, že jste VIP členem be2, můžete si prohlížet fotografie, které pro Vás ostatní uživatelé zpřístupnili, ale pouze v případě, že jste si do profilu vložili své vlastní foto.

Jak jste potvrdila, svou fotografii jste si vymazala z Vašeho profilu sama. Z toho důvodu, není možné z Vaší strany vidět fotografie druhých členů - což je fér pro obě strany. Stejně píšete, že BE2 Vám brání ve vložení fotografie s dotazem, že na Vaši nástěnku nikdy nic nezavěsíme - mohli byste nám prosím přeposlat screenshot takové zprávy z naší strany?

Děkujeme Vám.


V případě jakýchkoliv dalších dotazů je Vám Zákaznický servis rád opětovně k dispozici.

Přejeme Vám úspěšný den!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 08:48, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:07, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.