Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10692Ošizení - nesprávně účtovaná cena masa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2016, před 9 lety

Kutilek Libor

Znění stížnosti

Dobry den dnes 2.5.2016 jsem byl opetovne osizen o skoro 60 kc pri placeni uzeneho masa. Stava se to v Penny v Chrudimi u nemocnice uz skoro pravidlem a dnesni vedouci v Penny kdyz mi po stiznosti vratila kc o ktere jsem zaplatil vice tak misto treba aspon prominte se citila a tvarila jeste dotcene. Stava se to uz opravdu skoro pravidelne u masa a tak aspon omlouvame se by neskodilo a ne se chovat jeste dotcene ze vubec otravuju. Neco s tim prosim uz konecne udelejte. Dekuji liborpce@seznam.cz


Požadované řešení

Staci uctovat cenu ktera je na balicku s uzenym nebo jinych mas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2016 22:10, před 9 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodávající povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2016 16:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.