Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den dnes 2.5.2016 jsem byl opetovne osizen o skoro 60 kc pri placeni uzeneho masa. Stava se to v Penny v Chrudimi u nemocnice uz skoro pravidlem a dnesni vedouci v Penny kdyz mi po stiznosti vratila kc o ktere jsem zaplatil vice tak misto treba aspon prominte se citila a tvarila jeste dotcene. Stava se to uz opravdu skoro pravidelne u masa a tak aspon omlouvame se by neskodilo a ne se chovat jeste dotcene ze vubec otravuju. Neco s tim prosim uz konecne udelejte. Dekuji liborpce@seznam.cz
Staci uctovat cenu ktera je na balicku s uzenym nebo jinych mas.
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodávající povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.