Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10698Nevyřešená reklamace, špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2016, před 9 lety

Michal Maružán

Znění stížnosti

Dobrý den,
Uzavřel jsem se společností CZC.cz kupní smlouvu, jednalo se o pc komponenty a jejich následné montáži.
Hned několik měsíců po koupi se projevila první závada. Jednalo se o základní desku, která byla opravena a do teď si myslím, že není v pořádku, dále pak procesor, který byl vyměněn za nový.
Následovalo několik menších reklamací.
Jedna z nich skončila katastroficky, došlo k poškození vnitřních komponentů počítače.
Opravena byla jen grafická karta, vyjádření technika znělo, že grafická karta odpovídá době používání-studený spoj, s tím nesouhlasím, grafická karta byla poškozená! Dále pak napsal, že nebylo nalezeno žádné fyzické poškození, i přesto že mám zápis o škodě.
Několikrát jsem žádal emailem a telefonicky, aby pc sestavu doručili na pobočku CZC.cz ve Zlíně a také vyměnili chladič CPU, který je viditelně poškozený a navíc neodborně přichycen technikem CZC.cz v Příbrami, což způsobilo deformaci žeber, psal jsem 4x email, ale odpověď se dostavila jen jednou, kde napsali, že bude vyměněna CASE a základní deska, nic z toho nebylo vyměněné.

Nedávno jsem počítač zase reklamoval a do záznamu o převzetí zboží k reklamaci jsem připsal, že nesouhlasím s vyjádřením technika, a aby pc odvezli na pobočku CZC.cz, kde bych si ji vyzvedl, ale to se nestalo a počítač přišel sousedovi do ruky, který s tím nemá nic společného, dopravce zavolal po doručení, takže jsme o ničem nevěděli. Připadá mi to strašně podezřelé, pokud je pc v pořádu, proč ho nepošlou zpětně na pobočku CZC.cz, kde jsem počítač podával k reklamaci.

Zkoušel jsem odstoupit od smlouvy, bohužel to bylo zamítnuté.

Celková cena sestavy je něco kolem 30 000kč a cena opravovaných, nebo vyměněných dílů přesáhla dohromady 20 000kč.

Telefonicky mi řeknou vždy to samé, požadavky v emailu a papíře o Záznamu o převzetí zboží k reklamaci jsou ignorovány.
Zrovna včera 2.5.2016 jsem jim volal, operátorka mi řekla, že mě připojí přímo na servis v Příbrami, dosud nikdo nevolal.
Podle toho všeho soudím, že já s tím nic neudělám a proto se obracím na vás s prosbou o pomoc, děkuji.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2016 09:58, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2016 14:11, před 9 lety

Dobrý den pane Maružán.

Dle servisního protokolu nebylo shledáno žádné mechanické poškození, pouze vadná grafická karta, která byla vyměněna . Dle posledních informací od kolegů vám bude vyměněn case.

Vzhledem k tomu, že byly zakoupeny komponenty a ne kompletní PC, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy u každého komponentu zvlášť a musí být splněny zákonné podmínky (např. opakovaná vada komponentu atd..)

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2016 01:28, před 9 lety


Michal Maružán

Dobrý den

Email i s fotkou poškozeného žebrování u chladiče CPU jsem několikrát posílal, bohužel nikdo neodpověděl.
Včera jsem byl pro pc a vyjádření technika opět znělo, že pc je bez závad, což asi není pravda, pokud se najednou shodli, že bude vyměněna CASE, nemyslíte?
K tomu bych prosil vyměnit základní desku, která není určitě v pořádku. Kopii emailu, kde se píše o výměně základní desky pošlu. Také bych prosil, aby se konečně někdo vyjádřil k tomu poškozenému chladiči CPU, na který jsem si stěžoval.
Netoleruji žádné sebemenší vady komponentů za které já nemůžu, protože to může mít za následek neuznání reklamace, pokud by k reklamaci ještě došlo.


Ano byly zakoupeny jednotlivé díly, ale následně pak složeny v servisu, kde se s něho stalo kompletní pc a technik, který ho sestavoval, by nad ním měl mít nějakou zodpovědnost.


Dále by se konečně mohl někdo vyjádřit k těm nepravdivým vyjádřením technika, kterých bylo několik.


Byl bych rád, kdyby po sedmé reklamaci došlo PC v pořádku.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2016 17:11, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.