Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#1070Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Eva Možná

Znění stížnosti

U kozaček nošených 5 měsíců se objevily praskliny v podrážkách a praskliny v záhybech, a to jak u levé, tak u pravé boty. Boty jsou prakticky nepoužitelné. Zboží jsem reklamovala v záruční lhůtě, jeho poškození jsem neřešila hned zjara, ale až teď na podzim, kdy jsem začala připravovat oblečení a obuv na zimní sezonu. I tak poměrně brzy v záruční lhůtě. Reklamace není uznána z důvodu toho, že obuv byla prodána jako "módní obuv", tudíž zřejmě byla používána více, než je u takové boty obvyklé/doporučené. Boty od stejné společnosti jsem reklamovala už loni, vrátili mi peníze a já si u toho samého prodejce zakoupila jiné a k tomu koupila ještě další. První reklamace mou důvěru nezhatila, chyba se stát může. Ovšem letošní průběh reklamace mě šokoval. Je možné, aby obuv, byť módní, nebyla určena k chození po chodníku a podlaze jak stojí v posudku, který jsem nepodepsala a na základě kterého byla reklamace prodloužena a odeslání k dalšímu posouzení? To se mám naučit levitovat? :) Do zápisu o reklamaci prodavačka uvedla, že jsou boty nošené a špinavé. Je patrné, že boty jsem udržovala všemi možnými spreji, aby vydržely. Na semiši nejsou patrné žádné známky poškození, což je v zimě, kdy se solí a chodí ve sněhu, slušný výkon, myslím.Podrážka špinavá byla, ale proto, že písek se zapíchal do gumového potahu platformy tak, že nešel odstranit. I tak musím podotknout, že paní prodavačky, se kterými jsem řešila výsledek, byly velmi milé a ochotné a já neměla potřebu si na nich vylévat své rozhořčení. Není to přeci jejich vina. Přišlo mi to až komické ...


Produkt

Jennifer W 18056AW918-9, č. kód: L220048990370, č. účtenky 9655212202, účelovost: módní obuv, datum zakoupení 17.10.2012, datum reklamace 9.9.2013, následně po mém odmítnutí prodloužena do 30.10.2013.


Požadované řešení

Už v provozovně jsem uvedla, že netrvám na vrácení peněz, že bych klidně řešila reklamaci výměnou a doplatila si. Nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat levné věci. Rozhodně už nechci pořídit "módní obuv" a pečlivěji budu vybírat dle provedení boty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 12:24, před 11 lety

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. To znamená, že má spotřebitel nárok požadovat odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu z ceny věci podle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. Dále má prodávající povinnost spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud se vada projevila do 6 měsíců od zakoupení věci, může spotřebitel uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku. V tomto případě musí prodávající prokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při prodeji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2014 16:20, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby oporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2014 16:21, před 11 lety


Eva Možná

Hodnocení: