Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
U kozaček nošených 5 měsíců se objevily praskliny v podrážkách a praskliny v záhybech, a to jak u levé, tak u pravé boty. Boty jsou prakticky nepoužitelné. Zboží jsem reklamovala v záruční lhůtě, jeho poškození jsem neřešila hned zjara, ale až teď na podzim, kdy jsem začala připravovat oblečení a obuv na zimní sezonu. I tak poměrně brzy v záruční lhůtě. Reklamace není uznána z důvodu toho, že obuv byla prodána jako "módní obuv", tudíž zřejmě byla používána více, než je u takové boty obvyklé/doporučené. Boty od stejné společnosti jsem reklamovala už loni, vrátili mi peníze a já si u toho samého prodejce zakoupila jiné a k tomu koupila ještě další. První reklamace mou důvěru nezhatila, chyba se stát může. Ovšem letošní průběh reklamace mě šokoval. Je možné, aby obuv, byť módní, nebyla určena k chození po chodníku a podlaze jak stojí v posudku, který jsem nepodepsala a na základě kterého byla reklamace prodloužena a odeslání k dalšímu posouzení? To se mám naučit levitovat? :) Do zápisu o reklamaci prodavačka uvedla, že jsou boty nošené a špinavé. Je patrné, že boty jsem udržovala všemi možnými spreji, aby vydržely. Na semiši nejsou patrné žádné známky poškození, což je v zimě, kdy se solí a chodí ve sněhu, slušný výkon, myslím.Podrážka špinavá byla, ale proto, že písek se zapíchal do gumového potahu platformy tak, že nešel odstranit. I tak musím podotknout, že paní prodavačky, se kterými jsem řešila výsledek, byly velmi milé a ochotné a já neměla potřebu si na nich vylévat své rozhořčení. Není to přeci jejich vina. Přišlo mi to až komické ...
Jennifer W 18056AW918-9, č. kód: L220048990370, č. účtenky 9655212202, účelovost: módní obuv, datum zakoupení 17.10.2012, datum reklamace 9.9.2013, následně po mém odmítnutí prodloužena do 30.10.2013.
Už v provozovně jsem uvedla, že netrvám na vrácení peněz, že bych klidně řešila reklamaci výměnou a doplatila si. Nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat levné věci. Rozhodně už nechci pořídit "módní obuv" a pečlivěji budu vybírat dle provedení boty.
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. To znamená, že má spotřebitel nárok požadovat odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu z ceny věci podle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. Dále má prodávající povinnost spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud se vada projevila do 6 měsíců od zakoupení věci, může spotřebitel uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku. V tomto případě musí prodávající prokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při prodeji.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby oporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: