Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Váš kolínský dispečink si s gustem dělá ze zákazníka legraci. Už týden požaduji předvedení a uvedení do prvního provozu. Už téměř týden slibují, že se mi ozve servis - bez odezvy. Připomínám, že při tomto způsobu prodeje - v nerozbalené krabici; bez předvedení, jste povinni zprovoznit zařízení v místě zákazníka.
Okamžitá telef. i jiná dohoda na termínu.
|
Tweet |
Podle § 15 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen překontrolovat výrobek nebo jej předvést na žádost spotřebitele, umožňuje-li to povaha výrobku a forma prodeje.
Skutečnost, zda musí věc uvést do provozu specialista, by měla být obvykle uvedena v dokumentech přiložených k výrobku, např. v návodu nebo v záručním listu. Pakliže tomu tak je, je tímto pokynem zákazník vázán a jeho nedodržení by mohlo způsobit oprávněné zamítnutí případné reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.