Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.4. jsem objednala a hned i zaplatila Scholl Velvet smooth.
Od té doby čekám na dodání a pořád nic, ptala jsem se na poště, zda tam zásilka nebyla uložena, ale nebyla.
Dne 2.5. jsem zaslala dotaz na mailovou sdresu infocz@officialdistribution.eu , jak to vypadá s mojí objednávkou, ale dosud jsem neobdržela žádnou odpověď.
Zkusila jsem i dotaz přes jejich kontaktní formulář, ale stále čekám na odpověď. Jiřina Zusková
brousek na paty Scholl Velvet Smooth
Očekávala bych nějakou reakci na moji stížnost.
Bohužel jsem nabyla dojmu dle zkušeností ostatních zákazníků, že se zřejmě nejedná o originál výrobku, proto požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené přes internet spotřebiteli náleží dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí však být splněna ta podmínka, že kupní smlouva byla uzavřena kupujícím v postavení spotřebitele, tedy nikoliv v postavení podnikatele na IČ.
Odstoupení od smlouvy ještě před dodáním zboží je postup, který umožňuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, která dovoluje v bodě 40 odstoupit od smlouvy i před převzetím zboží.
Doporučujeme zaslat prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy v písemné formě, nejlépe poštou - doporučeně a s dodejkou. Prodávající má povinnost vrátit peníze do 14 dnů ode dne odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatel ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Dobrý den,
zásilka byla doručena
6.5.2016.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.