Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10706Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2016, před 9 lety

Jiřina Zusková

Znění stížnosti

Dne 18.4. jsem objednala a hned i zaplatila Scholl Velvet smooth.
Od té doby čekám na dodání a pořád nic, ptala jsem se na poště, zda tam zásilka nebyla uložena, ale nebyla.
Dne 2.5. jsem zaslala dotaz na mailovou sdresu infocz@officialdistribution.eu , jak to vypadá s mojí objednávkou, ale dosud jsem neobdržela žádnou odpověď.
Zkusila jsem i dotaz přes jejich kontaktní formulář, ale stále čekám na odpověď. Jiřina Zusková


Produkt

brousek na paty Scholl Velvet Smooth


Požadované řešení

Očekávala bych nějakou reakci na moji stížnost.
Bohužel jsem nabyla dojmu dle zkušeností ostatních zákazníků, že se zřejmě nejedná o originál výrobku, proto požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2016 10:29, před 9 lety

Právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené přes internet spotřebiteli náleží dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí však být splněna ta podmínka, že kupní smlouva byla uzavřena kupujícím v postavení spotřebitele, tedy nikoliv v postavení podnikatele na IČ.

Odstoupení od smlouvy ještě před dodáním zboží je postup, který umožňuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, která dovoluje v bodě 40 odstoupit od smlouvy i před převzetím zboží.

Doporučujeme zaslat prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy v písemné formě, nejlépe poštou - doporučeně a s dodejkou. Prodávající má povinnost vrátit peníze do 14 dnů ode dne odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatel ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2016 14:33, před 8 lety

Dobrý den,
zásilka byla doručena
6.5.2016.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:16, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 09:42, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.