Společnost


SLEVOŠPERK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10707Reklamace hodinek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2016, před 9 lety

Miroslav Žáček

Znění stížnosti

Dobrý den, mám dotaz ohledně dalšího postupu při problémech s vyřízením reklamace.
Dne 3. 2. 2015 jsem zakoupil u společnosti Slevošperk.cz hodinky zn. Jet Set Addiction J 19073-22 v ceně 1700Kč po slevě. Dne 12. 1. 2016 jsem hodinky musel nechat reklamovat z důvodu vylomení řemínku z pouzdra hodinek. K tomuto vylomení došlo v momentě, kdy jsem si oblékl mikinu a snažil se rukáv přetáhnout přes hodinky. V ten moment, bez použití téměř žádné síly se řemínek z pouzdra vylomil. Poté jsem zjistil, že osička řemínku je zarezlá, tudíž ztratila jakoukoliv pružnost a vůli. Je zvláštní, že u hodinek, které mají byt vodotěsné do 50ti metrů a mají být vyrobeny z vysoce odolného plastu, dojde k zreznutí jakékoliv části a vylomení z poudra. Tuto závadu jsem tedy popsal na prodejně a zboží předal k reklamaci.
V zákonné reklamační lhůtě (poslední den) jsem byl vyrozuměn, že reklamace je vyřízená. Když jsem přišel na prodejnu (15. 2. 2016), tak mi bylo sděleno, že reklamace je zamítnutá z důvodu mechanického poškození. Nutno podotknout, že tato informace mi byla sdělena pouze ústně a písemné vyjádření ze servisu jsem neobdržel! Se způsobem řešení jsem nesouhlasil a do reklamačního listu nechal doplnit informaci o zarezlé osičce, díky které se, dle mého názoru, pásek vylomil. Tato informace v původním reklamačním listu nebyla, což je moje chyba, že jsem si to nepohlídal. Hodinky jsem tedy nechal na prodejně a bylo mi řečeno, že se „ozvou“.

Samozřejmě se nikdo neozval a tak jsem po dalším měsíci začal tento problém urgovat. Na prodejně mi bylo řečeno, že na mě asi zapomněli a pokusí se to vyřešit co nejdříve. Během následujících tří týdnů, jsem se znovu dotázal jak to vypadá s mými hodinkami a odpovědí bylo, že se to stále řeší. Dne 7. 4. 2016 mi přišla SMS zpráva, že nové hodinky jsou objednané a do týdne budou na prodejně, pokud ne, budou mi vráceny peníze. Dne 14. 4. 2016 mi přišla opět SMS zpráva s číslem na majitele (p. Linger) obchodu, s tím, že si s ním mám domluvit schůzku u něj v kanceláři a on mi nabídne nějaké jiné hodinky, které si vyberu. To už mi začala opravdu docházet trpělivost, ale ještě jsem zatnul zuby a tuto schůzku si po několika telefonátech s majitelem domluvil. V den schůzky (19. 4. 2016) přede mě pan majitel v kanceláři hodil dvě krabice jakýchsi hodinek s tím, že si mám nějaké vybrat. V obou krabicích byly ale hodinky očividně použité, reklamované (s reklamačními listy) a nefunkční. Na tuto variantu jsem tedy nepřistoupil a tak mi pan majitel umožnil přístup na jakési stránky a tam že si mám tedy vybrat nové hodinky. Narazil jsem tam na ty stejné, které jsem reklamoval a řekl, jsem že chci přesně ty samé. Pan majitel někam volal a sdělil mi, že jsou tedy objednané a do konce týdne by měli být u něj a že mi dá vědět. Samozřejmě, že nezavolal a tak, když jsem se za týden po několika marných pokusech dovolal, mi bylo řečeno, že musí někam zavolat a zjistit jestli už dorazili. Nedorazili. Nedorazili ani po dalším týdnu a dnes je 4. 5. 2016 a majitel už nekomunikuje vůbec.

V tento moment nemám ani slibované nové hodinky, ani slibované vrácení peněz a ani staré hodinky.

Tímto bych Vás chtěl požádat o radu jak dále postupovat v této situaci?

Děkuji

Miroslav Žáček


Produkt

hodinky zn. Jet Set Addiction J 19073-22 v ceně 1700Kč po slevě


Požadované řešení

Rád bych vrácení peněz nebo výměnu za nové hodinky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2016 08:42, před 9 lety

Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, je prodávající povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.

Pokud tedy prodávající nedodržel sjednanou dohodu se spotřebitelem (výměna vadné věci za věc novou), může spotřebitel zaslat prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas. Vzor pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2016 16:46, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Děkuji za pomoc a spolupráci při vyřízení reklamace. Jakmile jsem panu majiteli oznámil, že do problému jsou zainteresovány i třetí strany, tak mi vrátil peníze. To že mi musela dát polovinu peněz paní prodavačka (která paradoxně jako jediná měla snahu problém řešit) ze svého je opravdu smutné a svědčí to o lidských a managerských schopnostech pana majitele. Varuji před Slevošperk.cz!!!"

Na základě tohoto sdělení případ uzavíráme, neboť spor byl vyřešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.